MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 20 februari 2009

En utmaning jag hittade...kom ej ihåg från vem...

Av Vivi - 20 februari 2009 19:29

1. Hur lång är du? Med eller utan klackar?

2. Vad vill du bli när du bli stor? Husägare (är på god väg)

3. Vad pluggar du? Livet

4. Har du långt hår? Ohhh ja

5. Vilken hårfärg har du? Blont

6. Sminkar du dig? Bara ögonbrynspenna och IDs foundation...om det inte är fest...då ni ;)

7. Har du haft sex senaste månaden? Jag har ju min egen sexgud :P

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? *kollar* svart/grå/mintgrönt

9. Har du kysst någon idag? pussat i alla fall


FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop? Jepps, snart 40 års äktenskap

2. Vem är bäst, mamma eller pappa? De är bäst både men på olika sätt

3. Hur många syskon har du? 1 ½

4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Älskar dig, Puss, Hejdå!

5. Hur många ställen har du bott på ? 12 ....

6. Vem i din familj stör du dig mest på? Låter hårt ..syskonkärlek kanske

7. Vilken familjemedlem är snällast? Pappa

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? 5 dagar sedan

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? Igår , mitt tjejgäng :)

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Fia i Gbg

3. Har du kysst nån kompis? :) Faktiskt, ville nog impa på några killar

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Vet inte

5. Vem har du varit kompis med längst? Cissi :D

6. Vem känner dig bäst? Min Sambo

7.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det?  Använder ytterst sällan uttrycket hata

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Ibland


VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? Om jag stod jätte långt bort och var tvunget att säga ngt , men inte argt :)

2. Klä dig annorlunda? Det gör jag ju rätt ofta :)

3. Vara dig själv? Vem annars?

4. Visa dig i bikini/badbyxor? Tja, jo ....men inte så jag är stolt direkt

5. Fisa inför din pojk/flickvän? Ha ha ni skulle bara veta

 6. Pierca dig? Öron då ...

7. Ha sex på offentlig plats? Skulle vilja våga ....

8. Vara omogen? Definiera omogen, barnslig absolut!

9. Äta småkryp? Uähhhhhh


DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast?  Igår

2. När var du på semester senast? April 2007 *suck*

3. Vilken färg är det på din tandborste? Rosa/vit

4. Är ditt hår tråkigt? JA !

5. Vem såg dig naken senast? Min

6. När ska du gå och lägga dig Ikväll? När jag myst färdigt men rätt så tidigt



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards