MissVivis synvinklar

Alla inlägg under februari 2009

Av Vivi - 1 februari 2009 15:14

Det är lite smått panikartat idag, jag har inte alls hunnit förbereda mig metalt på att börja jobba redan i morgon, självklart ska det bli jätte roligt men det är så mycket som atr slut helt plötsligt.

Jag kommer inte kunna skriva så mycket i bloggen längre, kanske bara ett inlägg per dag , om jag har tur.

Sen känns ju det inte som en jätte stor uppoffring eftersom jag får ett arbete, jag för försöka skriva så ofta som möjligt helt enkelt!


Det som känns jobbigare är att jag precis mailat mina Ellen-tjejer och sagt att vi får ta sista träffen redan denna torsdagen (vi hade bara två gånger kvar) Som jag uppfattade så kunde jag få ledig denna torsdagen men inte nästa , de på  jobbet förstår att jag måste få avsluta mitt Ellen-projekt med tjejerna, jag började ju med så kort varsel.

Hursom helst har jag redan fått svar från några och alla verkar överrens om att de tycker det känns jätte jobbigt att vi måste sluta över huvudtaget. Min underbara förstående sambo fick trösta mig en stund då jag själv är nära att börja gråta när jag tänker på det. Jag kommer sakna dem så himla mycket!!!!!! 

Av Vivi - 1 februari 2009 12:57

Vi var ju i Gbg igår och såg Mary Poppins, den var såååå bra!

Helt underbart bra var den! Den följde ju naturligtvis inte filmen exakt (hade varit oändligt svårt att åstakomma) men de hade tagit melodier och koreografi från filmen. Min favorit "scen" var sotarnas dans på taken! Den var otroligt bra!!! En av de saker som var bäst var att min syster tyckte jätet mycket om den och var jätte glad åt att hon hade fått detta i julklapp. Hon var lite tveksam först men efter denna föreställning vill hon gå på mer musikaler :)

UNDERBART!!


Har itne bestämt mig vad jag ska göra av dagen ännu ...jag är lite sugen på att slappa hela dagen eftersom jag börjar jobba i morgon men det är nog inte pojken så sugen på, och jag får dåligt samvete när jag slappar själv :)

Har ju lite att fixa idag ocks ...baka kakor hade varit bra och fixa lite inför festen nu på lördag!

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards