MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

Jobbsituationen....

Av Vivi - 1 mars 2010 14:56

Jag har kanske inte skrivit så mycket om mitt jobb senaste tiden , mer än att jag varit på utbildning för nya växelsystemet.

Kan ju säga att situationen på jobbet praktiskt taget är oförändrad, jag ahr ingen aning om när jag slutar här...bara att det är sagt att jag ska sluta.

 

Däremot känner jag att jag har ett bättre utgångsläge just nu och jag mår inte lika dåligt över jobbsituationen.  En anledning är att jag har fått rätt bra kontakt med min nya kontaktperson på Manpower, han är jättego och anstränger sig verkligen. Han har bland annat ordnat en intervju på ett annat företag åt mig, ska bli spännande att gå dit och se om det kan vara ngt intressant. Så det känns mycket mer postitivt nu än för någon vecka sedan.

 

Något som jag VET kommer hända här på jobbet är det nya växelsystemet som kör igång i mitten på nästa vecka ....

Det kommer tyvär innebära att jag kanske inte kommer kunna blogga mera från jobbet.....

Jag har ju skrivit detta förrut, men denna gång så kommer det verkligen ske.

 

Jag kommer naturligtvis aldrig sluta blogga helt, det är alldeles för roligt, men det kommer bli färre inlägg!

Fast det kanske inte bara är ngt dåligt ....   

 

  

 



 
 
Karin

Karin

1 mars 2010 16:18

vad skönt att det känns lite bättre, och spännande med intervjun! Har varit lite orolig för dig vännen.. kram

http://www.ka-os.se

 
Sussi

Sussi

1 mars 2010 16:54

Vad bra att du hinner gå en utbildning på det växelsystemet. Det är alltid bra att ha utbildningar med sig. Synd att du inte vet när du ska sluta än, det blir ju lite svårare att förbereda sig då.
Skönt att ni har bra kontakt. Det är jätteviktigt. Spark i baken på nästa intervju ;-)

Doris sällskap i lördags var lite svårflörtad bara hihi
Men det var verkligen supertrevligt :-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Zandra

Zandra

1 mars 2010 17:13

Det syns väldigt tydligt på dina bilder att du gått ner i vikt. du har blivit mycket smalare i ansiktet!

Det kommer nog bli mindre bloggande för mig också när min utbildning kommer igång.
Kul att de fixat en intervju åt dig! Hoppas det är något bra!

Det är konstigt att det är så kul med laserpekaren. Jag menar, de kan ju aldrig fånga den :P

http://drak.bloggagratis.se

 
kurrelina

kurrelina

1 mars 2010 18:18

Spännande med en intervju....håller tummarna...
Du får inte sluta blogg för det är så kul att läsa din blogg och se alla dina härliga bilder
ha en fin kväll
kramis

http://kurrelina.bloggagratis.se

 
Maddo

Maddo

2 mars 2010 08:04

Kvalite före kvantiet! ;) Ha en bra måndag! Kramar

http://blogg.dreammaddo.se

 
Margita

Margita

2 mars 2010 17:36

Nä, du får verkligen inte sluta blogga men det tror jag inte du gör heller :-) men jag som är lite långsam har kanske lättare att hänga med nu då när det blir färre inlägg - hehe ;-)
Vad fina ni är på bilden! :-)

http://sengas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Skapa flashcards