MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

Jag behöver dopa mig...

Av Vivi - 4 mars 2010 13:56

Riktigt förkyld med allt vad det innebär i from av nästappa kombination med rinnande näsa och riktigt seg i huvudet.

Detta går ju inte!!

Jag ska på intervju idag!!

Lösning: Dopning!

Dopning: Ipren & Delicatoboll, snälla arbetskamraten hämtade bollen!

 

Om denna intervju går helt åt helsicke kan jag skylla på två saker...

 

1) Jag har sagt tack till samtliga lyckönskningar = otur

2) Jag är förkyld och lite dimmig i huvudet,

kan inte ansvara för alla konstiga saker jag kanske säger!

 

Fast jag hoppas jag klarar mig bättre än denna killen....

 

(favorit i repris)



 
 
Zandra

Zandra

4 mars 2010 15:11

Nejnejnej, att säga tack till alla lyckönskningar är inte otur. Jag har alltid sagt tack för sånt. Senaste exemplet på att det inte stämmer är att jag klarade alla svåra test till lokförarutbildingen. Trots att jag fått massa lyckönskningar och tackat för dem alla ;)

Jag tycker du kan skylla på att du går på starka tabletter istället (ipren) ;P Men du kanske inte ska säga det i intervjun, för då blir det väl som på filmen ^^

Håller alla tummar och tår för dig!

http://drak.bloggagratis.se

 
Millah

Millah

4 mars 2010 15:32

Hej :)
Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.
Kanske finns det något som intresserar just dig.

Var gärna med :)
http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt
och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)

Ha det bra :)
Kramar // Millah

http://millahoman.blogg.se

 
kurrelina

kurrelina

4 mars 2010 17:33

Jag hoppas verkligen du vill ha jobbet och att du får det, förkyld blir ju alla förr eller senare så det måste ju intervjuaren fatta
ha det gott .....prosit

http://kurrelina.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

4 mars 2010 20:04

haha jag är också sån att jag tror att det är otur när man säger tack så jag brukar alltid säga.. "kan behövas" hihi

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

4 mars 2010 22:25

Hur gick då?? Nyfiken :)

http://dixxon.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards