MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 25 mars 2010

Vad hände med tiden jag hade....

Av Vivi - 25 mars 2010 08:29

Den meningen har väl gemene man sagt ganska ofta, men igår slog den mig med kraft när pojken och jag diskuterade bröllopet och han säger :

"men så lång tid är det inte kvar, lite mer än 3 månader bara".

Ahhhh här har jag gått omkring i godan ro och tagit det lugnt... pillat mig i navel, tyckt att vi haft allt under kontroll och nu inser jag att det faktiskt är en hel del kvar...

 

Tårtan måste fixas och det är ganska snart, samma sak med musiken...

Sedan är det de där kilona jag vill ned, måste boka in skönhetsbehandlingar, bestämma frisyren och sminket, ska vi åka i ngt speciellt mellan kyrkan och festlokalen ? Gå kan vi ju inte ...

Måste bestämma detaljer med kyrkan också ...och så festprogram & vigselprogram. Nattamat ...ska det ordnas eller fixar vi det själva ?

Spriten måste inhandlas och framför allt bestämmas vilka viner vi ska ha...

 

Hmmm.... första gången jag känner mig yttepytte lite stressad faktiskt...

 

 

Rockelstaslott 2009 - det är lättare av vara gäst än brud!

  

 

 

 
 
malin-helena

malin-helena

25 mars 2010 09:13

Oj, vad mycket saker du räknar upp som man inte ALLS tänker på!
Det är ju en del att fixa med en sådan stor tillställning liksom. Men jag antar och hoppas att det är massa kärlek och glädje bakom det med. :)

Sv: Exakt! Hade inte kunnat säga det bättre själv. De bästa skämten är de som bara kräver så lite för att bli godkända. *ler*

Vad duktig du är Vivi! Självklart är en 30 min promenad bättre än inget!
En 30 min promenad nu och då är jätte bra. :)

Nu kommer jag bli datorlös ett tag fram över. Men ska försöka sno åt mig Johans dator nu och då så jag kan blogga lite. :)
Det är något fel på min dator så den ska lämnas in. Så kan bli lite mer frånvarande än vanligt. (om nu det är möjligt) Hahah..
Kramar.

http://www.malin-helena.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

25 mars 2010 09:55

Tiden går fortare än vad man tror! Ofta är det så att man tänker att det är ju långt kvar men helt plötsligt är man där och knappt hunnit gjort något!

Teljusen köper jag på rusta. Dom har 20 pack där för 30 kr. Just nu var det ljusgula i sortimentet. Lagerhaus har någon variant också..

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Maddo

Maddo

25 mars 2010 19:29

Oj oj, här händer det massor! Fick du solat på dagen innan magdansen? Underbar dag idag ju =) Fick bli vårjackan. :)

Nu hoppas jag det är färdigspytt. Om inte annat är jag helt slut efter allt nojjande. Överväger annan kost, mer naturlig. Slippa torrfoder men ugh... är så omedveten om alternativ..!

Kramar!

http://blogg.dreammaddo.se

 
Zandra

Zandra

25 mars 2010 20:03

3 månader är ju lång tid, du hinner! Gör lite i taget. Gör något varje helg så är du snart klar ska du se :)
Jag tyckte jag hade lite tid över när jag jobbade. Nu är det värre ändå. Går upp kl 6 på morgonen och är hemma halv 7 på kvällen. Sen behöver jag lägga mig halv 10 för att orka. Har varit så sjukt trött denna veckan. Men det är alla omställningar, nya rutiner, och all ny kunskap som ska bankas in i skallen. Kommer bli bättre när jag kommit in i det tror jag.

http://drak.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Skapa flashcards