MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 27 mars 2010

Jag vill ha en drake !!

Av Vivi - 27 mars 2010 18:18

Efter en mysig fika , men en av världens sötaste killar (min systerson) och ett Biobesök, kan jag konstatera att:   JAG VILL HA EN DRAKE!   



Tyckte det var en jättesöt film som jag tycker ni ska se om ni får chansen.

Det var inte lika rolig som t.ex Shrek, men det bjöd på några härliga skratt, det var verkligen en riktigt söt liten film!


Shoppingtips för dagen:

För övrigt har jag handlat ett par nya mysisar idag, Cubus har ett par mjukisbyxor med muddar vid midjan och fötterna för 149kr,

helt underbara, skönaste någonsin!

När jag ändå är i gång och tipsar kan jag berätta att Twilfit har ta 3 betala för 2 på sina underbyxor i modal, de bästa jag burit på länge !!

 

Sedan fick jag mamma att gråta idag ....

Underklädeskorsetten passar bra till bröllopsklänningen och enligt mamma passar klänningen väldigt bra på mig !


Bra dag idag !

 

 
 
Zandra

Zandra

27 mars 2010 18:45

Jag har alltid velat ha en drake. Så när jag fyllde 18 satte jag en på min högerarm. Det är nog det närmaste jag någonsin kommer en egen drake :)

Jag har shoppat MASSOR idag :) Får nog göra ett helt inlägg om det. Har lite ångestblandad förtjusning över det. Behövde verkligen allt, och det vara bara ett par små impulsköp som jag inte planerat i förväg. Samtidigt känner jag att jag måste hålla i pengarna nu när jag är student.

http://drak.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

27 mars 2010 19:34

Glöm inte att du går rösta på dig själv :)

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

 
Maddo

Maddo

27 mars 2010 23:28

Hur får man tag i en drake då? :P

Jaa, visst är hon underbar? Det är svår att fotografera en hund kan jag ju säga! ;)

Kramar!

http://blogg.dreammaddo.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Skapa flashcards