MissVivis synvinklar

Alla inlägg under mars 2010

Av Vivi - 1 mars 2010 15:33

*fniss*

Jag är så lättroad !

 

Funny Facebook Fails

 

.... och lite elak humor har jag också ..... he he he

 

Funny Facebook Fails
see more funny facebook stuff!

 

 

 



Av Vivi - 1 mars 2010 14:56

Jag har kanske inte skrivit så mycket om mitt jobb senaste tiden , mer än att jag varit på utbildning för nya växelsystemet.

Kan ju säga att situationen på jobbet praktiskt taget är oförändrad, jag ahr ingen aning om när jag slutar här...bara att det är sagt att jag ska sluta.

 

Däremot känner jag att jag har ett bättre utgångsläge just nu och jag mår inte lika dåligt över jobbsituationen.  En anledning är att jag har fått rätt bra kontakt med min nya kontaktperson på Manpower, han är jättego och anstränger sig verkligen. Han har bland annat ordnat en intervju på ett annat företag åt mig, ska bli spännande att gå dit och se om det kan vara ngt intressant. Så det känns mycket mer postitivt nu än för någon vecka sedan.

 

Något som jag VET kommer hända här på jobbet är det nya växelsystemet som kör igång i mitten på nästa vecka ....

Det kommer tyvär innebära att jag kanske inte kommer kunna blogga mera från jobbet.....

Jag har ju skrivit detta förrut, men denna gång så kommer det verkligen ske.

 

Jag kommer naturligtvis aldrig sluta blogga helt, det är alldeles för roligt, men det kommer bli färre inlägg!

Fast det kanske inte bara är ngt dåligt ....   

 

  

 



Av Vivi - 1 mars 2010 10:00

 

Jag har ju haft en tävling på bloggen över helgen!

Den gemensamma nämnaren för mig & Carrie i SATC är ju skooooor!

6 duktiga tävlanden var det som hade rätt svar:

 

Zandra

Malin-Helena

Pezze

Margita

Sussie

Maddo


Tack alla ni som tävlade!!!

Vinnaren som får hänga dessa i öronen

    

 blev........


Sussie!!

GRATTIS!!!

Om du kollar i presentationsrutan ser du min mail.

Maila din adress så ser jag till att vinsten kommer denna veckan!

 

Av Vivi - 1 mars 2010 08:45

Dagens tips:

Ha ha ..Zandra tipsar om lite söndags kul.... här är mitt resultat:


  • ..... en uthållighetsmaskin. Hon är inte rädd för utmaningar och jag tror faktiskt inte det finns något i världen som kan stoppa henne! / ??? konstig sida !
  • ..... är själv mycket nöjd med den populära tv-serien / ang. Saltön
  • ..... är med i (0). / Boktipset - jag är inte med i ngn grupp ??!!??
  •  .... är fil kand i sociologi, marknadsföring och genusvetenskap och har under många år arbetat i näringslivet. / L.U.   - jag önskar att detta stämde
  • .....är verksam inom många områden varav viktnedgång, kost och träning
    / Allévo - Ha hahahahahahaha......

 

Dagens stackars:

Min pojke har en riktigt manlig förkylning, stackarn!

 

Dagens känsla:

Ont i halsen   damn you baciller !!!

 

Dagens sanning:

Alla har vi vårt sett att konfrontera sorg - Nemi !

 

Dagens AAAAAAAAAAAAAW:

Funny Pictures of Cats With Captions
see more Lolcats and funny pictures

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Skapa flashcards