MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Bokrea

Av Vivi - 22 februari 2011 15:45

Idag är en seg dag ...seeeeeg!

Tisdagar är en knasig onödig "inget-dag".

Måndagar har en mening, de är ju början av veckan, onsdag är dagen det vänder, torsdag nästsista dagen på arbesveckan & bra dag att ta kvällsfikor och fredag, ja det säger ju säg själv, men tisdagar ... ?? Nepp , jag tycker vi inför en fyra dagars arbetsvecka !!

Jag vet ... jag har så bra ideér !   

 

Hursom ... ni har väl inte missat att Bokrean är på gång ?

Idag började den på CDON och här är mina boktips till er :

 

CD Bok 79kr, riktigt bra bok dessutom!

Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann (9789164221827) -  Jonas Jonasson - Böcker

 

En fin gästbok för endast 19kr

Gästbok (9789171345707) - Böcker

 

Nemi Bok för 69 kr

Nemi 08 (9789186003586) -  Lise Myhre - Böcker

 

Min favorit bok, 29kr på pocket !

Veronika bestämmer sig för att dö (9789170282072) -  Paulo Coelho - Böcker

 

Kanske en rolig drinkbok för 69kr ?

Cocktailguiden (9789185329656) -  Magnus Bergqvist - Böcker

 

Ett måste för den som gillar att baka - 49kr

Sju sorters kakor (9789153425502) - Böcker

 

Vad letar ni efter på Bokrean ?

 

 

 

 
 
Sofia

Sofia

22 februari 2011 15:57

Ja det är tur det! ibland är det svårt att förstå att det är dom och att dom är borta...

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

22 februari 2011 16:04

Ah bokrea är livsfarligt att nämna för mig!Yes klipp & färg till o med heeelt gudomligt bra, jättenöjd!

http://hummingbird.blogg.se

 
lady thirty

lady thirty

22 februari 2011 19:03

ja just ja bokrean, det hade jag glömt :) tack för att du påminnelsen :D

http://blogg.veckorevyn.com/ladythirty

 
Johanna

Johanna

22 februari 2011 19:20

tisdagar suger!! denna har varit helt okej faktiskt!

jag har redan planerat en bra hämnd, skall bara få handbollskillarna med på det bara...

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Fnulan

Fnulan

22 februari 2011 20:33

Vi startar ett parti!!! Heja VIVI som president!!

sv: hihihi visst är det lite kul ;) Hon är stolt, skrev i slutet på facebook grejjen att jag borde få va med på deras kommande fest ;)

http://www.fnulan.se

 
Sussi

Sussi

22 februari 2011 21:07

Den första boken har jag men har inte läst än. Jag fick den när jag gick med i pocketklubben..

Jag tänker inte heller lyssna på det örat. Jag hoppas på en lång och varm vår!

Förra året var snöigt? Du ska se hur det ser ut här. Staketet i trädgården syns det bara ca 6 cm av. Men har hört ryktas om att det ska bli plusgrader nästa vecka. Hoppas det blir det här med så skiten smälter bort någongång ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
malin-helena

malin-helena

23 februari 2011 08:01

Om jag hade haft en måndag till fredagsjobb så hade jag absolut hållit med dig!
Men jag är ju ledig ibland på tisdagar, och då är de bra dagar. ;) Gårdagens tisdag var dock heeeemsk! Tur att jag är ledig 3 dagar nu. :D

Jag är nästan med impad över mig själv. :P Men jag kommer ju hålla på så länga jag har massa lust och den lusten kommer nog inte att försvinna förän hallen är klar (hoppas jag i alla fall :O )

Åååh, bokrean! Jag måste nog klicka in på CDON. ^^, Vet inte vad jag är ute efter, men man kan ju alltid bara kolla runt. :)

http://malin-helena.bloggplatsen.se

 
kurrelina

kurrelina

23 februari 2011 08:55

Jag har det bra jag, jag har 0 dagars vecka eftersom jag tillhör ledighetskomitén
Ha det gott för nu är det ju onsdag och veckan vänder.

http://kurrelina.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Skapa flashcards