MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 7 september 2011

Favorit nummer 4

Av Vivi - 7 september 2011 15:15

Ni som följer mig vet ju att jag har två favoritband,

Depeche Mode och Linkin Park.

Tyvärr har ingen favorit med Depeche hamnat på min "tio i topp", men denna video med Linkin Park förtjänar verkligen en 4:e plats!


 
 
malin

malin

7 september 2011 16:44

snygga skor du ha som bakgrund :)

http://www.ldts.blogg.se

 
Johanna

Johanna

7 september 2011 18:26

oh då skall jag kika in imorgon och se det :) lät som jag inte kika in annars... :P

mina bryn fixar jag var 5:e vecka, men det är för de syns fan inte annars...osexigt..... :P

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Eleonore

Eleonore

7 september 2011 19:11

Otroligt bra låt, det är min favorit med Linkin Park :D
sv: Ja men eller hur, ibland har man verkligen all rätt att vara stolt över sig själv och belöna sig efteråt ;) Imorgon ska jag prova på Zumba med!
Va roligt att du gillar att baka, hoppas du hittat något nytt hos mig du vill prova :D Kram

http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se

 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

7 september 2011 20:02

Linkin park är bra!Åh kul fakta om dig där hade inte en aning om din utbildning!Hoppas du får jobba inom det, förresten hur går det med jobb för dig?
Jaa ett nödvändigt ryck var det men kändes grymt bra efteråt;)Jamen gud ja fisk & kyckling är ju gott. Konstigt det med att du får så ont i magen av kött, har ngn läkare utrett och talat om vad det kan vara?

http://hummingbird.blogg.se

 
linda - en vimsig mamma

linda - en vimsig mamma

7 september 2011 20:19

bra musik smak har du iallafall!nej precis de är så jag tänker också! har du några tatueringar? kram

http://holen666.blogg.se

 
malin-helena

malin-helena

7 september 2011 21:39

Hej! Se vem som kommit tillbaka till datorn! haha..
Ny blogg, lite känsla för skrivandet just nu. :)

Hur är det med dig? Jag hoppas du haft en fin sommar.
/ Malin-Helena

http://malin-helena.bloggplatsen.se

 
Zandra

Zandra

8 september 2011 12:07

Superbra låt! Väldigt bra video! Men vet du, den påminde mig väldigt mycket om She's all that. Håller inte den tjejen också på och målar?

Skorpan var en mycket trofast katt. På vintern! Den lilla rackaren. Men det känns bra att vi hittade henne i alla fall. Att det var hemma. Det hade varit mycket jobbigare om hon bara försvann, och man inte visste... Samtidigt är hela grejen som hände väldigt tragisk. Men jag berättar det en annan gång.

http://drak.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards