MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 7 september 2011

Fem snabba ...

Av Vivi - 7 september 2011 13:15


Intresseklubben antecknar:

     

   Fem snabba fakta om Missvivi !

 

Jag är intolerant/allergisk mot kött!

Jag kan äta fisk & fågel, men annat kött mår jag dåligt av,

får riktigt ont i magen.


Min favoritkaka är Macarons, de är löjligt goda! Speciellt denna sorten och jag tycker faktiskt mina är godare än köpta!


Jag gillar åskoväder, att sitta under en filt med en kopp varm choklad eller te & räkna åskknallar är bland det mysigaste jag vet.


Jag har två stora laster i livet... lakrits & choklad!

Geisha & djungelvrål kan man aldrig få för mycket av.


Jag har en femstjärnig serviceutbildning som stewardess,

jag gick en intensivutbildning på ett skepp i mexikanska golfen.

Det var ett riktigt äventyr!


Lärde ni er något nytt ?   

 

 







 
 
Jenny

Jenny

7 september 2011 13:45

Lärde mig en massa nytt!
Geisha som är sååå gott!!

Du måste absolut se Learn To Fly-videon och sedan återkomma till mig. Du kommer med all säkerhet att fullkomligt ÄLSKA den :)

http://jennyelin.bloggplatsen.se

 
linda - en vimsig mamma

linda - en vimsig mamma

7 september 2011 14:05

ja men precis, man ska skynda långsamt!! =) ta det i sin egna tackt!
det blir en från foten upp över vaden =) kram

http://holen666.blogg.se

 
Kashaya

Kashaya

7 september 2011 14:26

Faktiskt aldrig testat macarons, de man köper är ju så dyra.. De du gjort såg riktigt goda ut, måste testas någon gång.=)

http://kashaysblogg.blogspot.com

 
Zizzi

Zizzi

7 september 2011 14:50

Heej! :D Jag tycker om att du har skrivit: bli tigerfadder! och en bild på tigrar å så står det WWF ^^ Bra!:D

http://cissan.bloggplatsen.se

 
Mia

Mia

7 september 2011 15:03

jajamen, lärde mig att söta Missen nog alltid kommer att komma med saker man inte trott ;-) men det gör ju inget, hon är ju bäst oavsett (smörar bara för att jag vill o vill inget ha det du fniss).

Älskar också att sitta med varm choklad i en jättepläd med tjocka tjocka handstickade sockar :-D mys o äntligen höst

kramelikram

http://www.fredthevov.blogg.se

 
Johanna

Johanna

7 september 2011 15:13

Jag får nog testa en gång, så kanske man kan göra det då och då....inget man behöver göra vajre gång kanske :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Mira

Mira

7 september 2011 19:46

Jupp lärde mig massor av nytt! =)

http://mirabellasawyer.bloggplatsen.se

 
Zandra

Zandra

7 september 2011 22:38

Mja, är du säker på att du inte kan klämma in ett litet akvarie någon stans ;) Katterna lär inte kunna riva ner det. Mitt väger drygt 100 kg med vatten och allt, och det är ändå inget stort akvarie. Men du är välkommen att komma och titta på mitt istället :D
Hmm.. tror grodor behöver någonstans att klättra upp och sitta på. Sjöhäst hade varit coolt, men då måste man ha saltvattenakvarie och de är skitsvåra att sköta.

Hihi, jag visste allt utom det om åskoväder. Jag tycker också sånt är mysigt! Men sist det åskade här blev jag faktiskt lite rädd, för det kom en blixt i ett av våra uttag i köket :S Det åskade helt sjuuukt galet!

http://drak.bloggagratis.se

 
FiloZophie

FiloZophie

8 september 2011 08:17

Nope, inget nytt under solen... ;)
Kom igen, lägg ut något riktigt avslöjande...
I dare you.
Puss

http://www.filozophie.bloggplatsen.se

 
Fnulan

Fnulan

8 september 2011 23:10

Vi är lika vi... utom köttet! Men vet du.. Fredrik slutade äta kött för ett år sedan och har inte haft fantomsmärptor sedan dess...
Tack för filmtipsen!!! Har sett rödluvan, den är ASGRYM

http://www.fnulan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Skapa flashcards