MissVivis synvinklar

Alla inlägg under september 2011

Av Vivi - 15 september 2011 12:57

 

Idag har jag lärt mig något stort, något viktigt !

Idag har jag lärt mig hur man skriver

Ü <---- Tyskt Y/U

ø <----- Danskt Ö

...på datorn, fantastiskt !

Jag förstår faktiskt inte hur jag har kunnat leva utan denna kunskap.

Ett väldigt stort tack till Google & diverse datanördbloggar

som lärde mig detta. Deras kunskap är stor!

 

  

Av Vivi - 15 september 2011 11:46

Killen har ju faktiskt en poäng ....

 

funny facebook fails - At Least He's Honest, Ladies.
see more Failbook




Av Vivi - 15 september 2011 08:57

 

Min axel gör ont, mina ögon krånglar,

jag har en massa finnar och det där med att tappa vikt när man är nyttig har inte min kropp fattat....

 

Ändå är det faktiskt en riktigt bra dag idag

DET ÄR SOL UTE !!!

  

 

Så idag hade jag tänkt att jobba lite mer.

Säga GRATTIS till Linnea som fyller 25 år idag.

Fixa det sista med Zandras present.

Handla & packa inför tjejhelgen.

 

Hur ser eran torsdag ut ?

 

Foto från vår tjej helg september 2009

 

 

Av Vivi - 14 september 2011 16:24

Jag har varit lite sämre än vanligt med uppdateringen idag ...

men jag har ju varit alldeles för upptagen  med att pyssla med hemligheter!

Sedan har jag faktiskt jobbat idag, ja hör och häpna så har det faktiskt varit

en del för mig att göra idag!

Önskar det kunda hända lite oftare.

  


 

Av Vivi - 14 september 2011 12:36

Hiihihiihhi...

Jag kan inte hjälpa det, men det är riktigt roligt att ha hemlisar!

Finaste Zandra fyller ju år på söndag och eftersom hon fyller 25år

och 25år faktiskt är lite speciellt så har jag en liten hemlighet...

Hihihihihihi...

Nyfikna ??

Vet att du är det Zandra

  

Jag lovar att berätta för er om min plan/present/överraskning,

vad det nu än kan vara,

men ni får vänta lite ... vill ju inte förstöra överraskningen.

  


Av Vivi - 14 september 2011 08:33

Dagens tänkvärda:

För två år sedan skrev jag om de hatade & älskade kändisbloggarna, ett inlägg jag faktiskt tycker är väldigt tänkvärt, så alal ni som läser bloggar ni egentligen stör er på , läs detta : "Ni älskar att hata dem".


Dagens fråga:

Igår hade vi besök och jag svängde lite spontant ihop en äppelpaj, visst var den god, men jag har ätit godare. Har ni något riktigt bra äppelpajsrecept, gärna någon knäckigt eller fluffigt !


Dagens dröm:

Någon gång hade jag velat ha pengar & tillfälle att bära en sådan här klänning...

vacker vacker vacker....

Noreen Dress SEK 2895, Forever Unique - NELLY.COM  


Dagens stripp:

 



2-0

Av Vivi - 13 september 2011 15:45

Igår gick jag en promenad....

Igår tackade jag nej till kakor när jag fikade med Fina N

och sötaste minimannen A....

Idag tog jag ingen Äppelkaka på fikan....

Whoho !

Nu är det bara träningen kvar och jag får vänta lite till,

men när lönen kommer blir det ett träningskort !

 

Nu får vi bara hoppas att det faktiskt kommer märkas lite också

för är jag inte piggare och i bättre form efter en månad

så finns det väl ingen mening med att plåga sig så här ...

  

 

 



Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Skapa flashcards