MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 16 november 2011

Dålig ursäkt och BHpanik

Av Vivi - 16 november 2011 10:30

Tänkt att det ska vara så svårt att sätta sig i bilen och ta sig till träningen.

Jag hade planer på att äntligen använda mitt nya träningskort, men nejdå ...  *suck*!

Jag försökte kompensera det hela genom att ställa min 25 min. på crosstrainern,

men det är ju inte det jag ska göra egentligen !   


Min ursäkt var att jag kom hem försent för att jag var tvungen att panikhandla en BH

(jo faktiskt, jag har en riktigt bra BH just nu och nu hittar jag den inte... måste nog satsa på lite nya underkläder...)

Det är ju bara så nedrans svårt att hitta bra BH:ar för en billig peng.

Jag har nämligen C/D kupa och vill gärna ha en BH med lite push-up, det trivs jag bäst med.

Tyvärr är ofta C för litet och om det finns D så har de sällan någon push.

Jag lyckades dock hitta en lite rolig BH med ganska extrem Push som jag faktiskt (med nöd & näppe) fick plats i   Gillar ni mycket pushup så rekomenderar jag denna BHn från HM!


Däremot tror jag att det får bli en lite bättre BH från Twilfit nästa gång, de kostar lite mer,

men sitter iaf riktigt bra !

Vart köper ni era BH:ar, har ni något bra tips ?

 

Kan inte hjälpa det, har alltid gillar urringat både på mig & andra,

fast riktigt så här urringat brukar jag inte ha vanligtvis. 

 

 

 








 
 
malin-helena

malin-helena

16 november 2011 11:32

hum.. jag har inte samma behov av en BH som flickor med lite större byst.
jag är ju rätt liten och vilken BH som helst funkar typ på mig. :P
Jag handlar dem nästan alltid på H&M faktiskt.

Ja, Ullared är ju himlen! Haha.. Det var faktiskt en väldigt bra dag igår, hittade lite kläder och smått och gott. Ska lägga upp ett litet inlägg i eftermiddag/kväll på fynden. :)
Haha, ska du flytta till Ullared kanske? ;)

KRAMAR!!

http://malin-helena.bloggplatsen.se

 
Sofia

Sofia

16 november 2011 12:49

Jag hittade en BH på Lindex för typ någon månad sedan som jag älskar, jag har C med. Det står gel activator eller nåt sånt på den. Hur skön som helst att ha på och ser bra ut :)

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

 
fina frun

fina frun

16 november 2011 13:15

Samma problem här. Jag har 75D och det är jättesvårt att hitta en bra Bh som också är fin och pushar.

Från de billigare kedjorna så är Lindex faktiskt hyffsat bra, de har "Ella May" som brukar ha någon bra modell. Cubus har förvånadsvärt brett sortiment med större storlekar. Väldigt billiga också!

http://finafrun.se

 
Maddo

Maddo

16 november 2011 13:57

När jag hade D-kupa hade jag inga problem att hitta push up på Lindex för en bra och billig peng. Vet inte om det är utbudet i olika städer som skiljer sig för i Göteborg fanns det mängder av dem! Synd för mig som gillade balconette, det var en bristvara. Och jag har ändå 70-75 i omfång, vilket många affärer inte hade. Men vill man ha roliga färger och sånt får man satsa lite mer på typ twilfit.. Har man 80 eller är bredare så är det ännu enklare att hitta bh:s! Då har kappahl och alla andra bh-butiker massor ju :)

Tror inte du läste hela mitt inlägg eftersom jag skrev samma sak som du skrev i kommentaren i slutet av inlägget...

http://blogg.dreammaddo.se

 
Jenny

Jenny

16 november 2011 15:22

Jag har stl 80G numera och köper mina BHar på Change. Där finns massor oavsett vilken modell man vill ha, jag föredrar också push och lite vaddering, i min kupstorlek finns oftast bara ovadderade tant-BHar. Dessutom är dom oftast för stora runtom.

http://jennyelin.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards