MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

Planer

Av Vivi - 7 februari 2012 15:30


-Planen var att köra igång ett välgörenhetsevent med en klädinsamling, det gick så där då ingen lokal förening behövde välgörenhet just nu, så det projektet ligger på is tills vidare. Något som känns helt okej då energin och orken tagit slut för tillfället.


-Planen med bloggträffen går ju helt okej, det är igång, datum satt och rum bokade, nu hoppas jag bara att fler anmälningar ska droppa in. En fin Bloggknapp ska jag försöka fixa till Eventet.


-Planen just nu är baka och städa inför helgens firande, jag har faktiskt bjudit hem familjen på trerätters på lördag. Egentligen fyller jag år på fredag, men det känns mycket roligare att fira på lördag så att jag slipper stressa med maten!


-Planen för kommande veckorna är att läsa och lära mig så mycket jag kan. Att ta mig upp till Stockholm och krama en massa massa på min älskade lillasyster och försöka ge henne så mycket energi och kärlek jag kan. Jag vill så gärna att hon blir bättre.


 


 

 
 
Mia

Mia

7 februari 2012 15:37

TACK för dina fina ord, som jag sade förut, du är en person som alltid säger rätt saker, saker som gör att man blir gladare igen o hjärtat varmt, munnen breder ut sig i ett leende :-D

Ska sprida hos mig också, glömt det i hastigheten men jag kommer igen var så säker hehehehe

Lördag låter som en bra dag för festiviteter, fredagar brukar bli alltför hetsiga och behövs för att tagga ner inför helgen sen ,-D Hoppas ni får en toppenhärlig dag/kväll o att du överöses med kramar o fina ord hela tiden ♥♥♥

Vi kanske hinner ses någon av gångerna du är i stan, denna gång låter det dock som att du behöver vara på en plats och för en person, så jag tänker på dig när du är här i stället o skickar styrkekramar till dig närhelst du vill ha dem o behöver dem.

Kram bästaste Vivi ♥

http://fredthevov.blogg.se

 
Niklas Persson

Niklas Persson

7 februari 2012 15:47

Lätt att hamna i kommentarsträsket helt enkel.

Jag vet inte? Många som överlevt för att dom druckit sitt eget kiss... Lockar inte alls!!

:-) Former är fint ovh kjukt mysigt att klämma på!

http://farbrorn.bloggplatsen.se

 
Sojkas framtid - mamma till Isak

Sojkas framtid - mamma till Isak

7 februari 2012 15:52

Ja som du säger. :) Är så sjukt nöjd! :)
kram

http://www.finest.se/sojkasframtid

 
fina frun

fina frun

7 februari 2012 18:10

Oh så du fyller år på fredag? Grattis i förskott då. Men jag kikar nog in på bloggen då också och sjunger lite för dig ;D

http://finafrun.se

 
Barnens Hjältar

Barnens Hjältar

7 februari 2012 18:16

Jag älskar gamla Depeche Mode. Var på min första konsert med dem 1986. Har inte lyssnat så mycket senaste åren men var på konsert med dem i GBG senast för två år sen tror jag det var.

http://barnenshjaltar.blogg.se

 
Johanna

Johanna

7 februari 2012 18:18

påminn mig på måndag att jag skall länka till dig för awarden :)
lovar åka lite för dig imorgon

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Kashaya

Kashaya

7 februari 2012 18:40

Vad mycket roliga planer du har.=)

http://kashaysblogg.blogspot.com

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

7 februari 2012 21:02

Ja eller hur alldeles ypperligt verkligen;)Trist med välgörenheten där =( Gör som oss ha loppis, sedan skänker du pengarna t valfri organisation;)Hoppas din energi infinner sig snart igen..skall även sprida på min blogg om din bloggträff med..OCH jag skall anmäla mig!

http://hummingbird.blogg.se

 
Rinki

Rinki

7 februari 2012 22:31

Låter som mysiga planer :) kul att du också fyller år. Jag ska fira min älskling nu till helgen, han fyller egentligen år på måndag, men vi firar nu i helgen. Dessvärre så har jag en tenta på tisdag, så mår inte så himla bra just nu...

Sv: Oj, men så vitt jag vet så svarade jag på alla dina kommentarer. Så jag tog inte alls illa upp :) däremot är det ibland svårt att förklara varför man känner något, när jag inte riktigt vet om jag ens kan ta ställning till frågan just nu. Jag kanske vill gifta mig framöver, det känns mer som att jag vill att vårt förhållande ska få kunna ta ytterligare ett steg och nästa steg vore ju att förlova sig, sedan får vi se vart det leder vidare, enligt mig behöver man inte skynda. Det jag menade är att det är okej för mig ifall det är allt, men om vi gifter oss i framtiden för att vi båda vill och det känns bra, då är det super!

<3 Jag tycker om dig supermycket och din blogg. Beundrar ditt driv med införsamling och bloggträff! Så var inte orolig, jag har saknat dig. Såg att du tagit bort mig från "Bloggisar" också.

Samma här, brinner för det jag med.

Kram!

http://rhulth.wordpress.com

 
malin-helena

malin-helena

8 februari 2012 08:30

Låter som bra planer. :) Jag komma nog kunna ge 100% besked om bloggträffen om ungefär 1-2 veckor.

Sv: Det är väldigt svårt att inte bli ytlig när vi pratar om just ytlighet. hihi. Men jag kan nog säga såhär, Ja, när det kommer till mig själv är jag rätt ytlig. Men jag baserar verkligen inte vänskap eller personer jag träffar på hur de ser ut!
Sedan är det ju så att jag självklart väljer partner delvis efter utseendet. Det är ju så att man tar ju inte kontakt med en person man vill bli tillsammans med om man inte tycker att den personen är snygg. Så är det bara, man måste ju rent ut sagt tända på sin partner! Viktigt för mig i alla fall. ;)

Okej, vad jobbigt.
men det kan ju vara så att du råkat ringa precis när hon känner "nej, jag orkar inte just nu". Det är säkert inte personligt.
Jag hoppas du får tag på henne och att hon känner att hon vill ha ditt stöd där uppe just nu.
Men samtidigt, ta det inte personligt om hon inte vill träffas heller. Det är ju en otroligt svårt period för henne. Att själv acceptera och finna sig i vad som händer med henne. Hon kanske känner en viss skam för vad hon gjort mot sig och så. Det är hemskt, riktigt hemskt..
Jag kan fortfarande få sådana tankar. Att jag skäms över vad jag gjort och inte vill prata om det med vissa personer. Speciellt de som stod mig nära under den tiden..
Men samtidigt vet jag ju nu att det är bra att prata om det. Speciellt om man kan hjälpa någon.
Jag har funderat på att göra ett inlägg om det. Gjorde ju det i den gamla bloggen, men det är ju borta nu...

Det gick bra att jobba i måndags kväll, var en skit dag, men jag jobbade själv sista timmarna, vilket oftast är pest och pina. Men det var skönt i måndags.
Och nu är jag ledig 3 dagar. ;D

Kramar!

http://malin-helena.bloggplatsen.se

 
Niklas Persson

Niklas Persson

8 februari 2012 10:13

Det var grymt mysigt! Typ det mysigaste som finns! Det lät ju mysigt det med, alltså få sova på ett par bröst... :D


Där är du något mycket intressant på tråden!!
Du var ju riktigt sexig och porrig i den uniformen! Skulle ju bryta mot lagen varje dag hemma då!

Han är galet lik Pappa Åberg

http://farbrorn.bloggplatsen.se

 
jennie

jennie

8 februari 2012 10:17

Vad har hänt med din syster...? Om man får fråga, förstår om det är privat.. men jag hoppas hon mår bättre snart!!

Kram

http://boobee.blogg.se

 
chris

chris

8 februari 2012 11:16

du har mkt bra planer! men vad konstigt det där med klädinsamlingen? de behöver ju alltid hjälp??? hoppas din syster bli bättre vad de en handlar om. kram

http://chriisss.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards