MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

Fantasier & frikort

Av Vivi - 8 februari 2012 11:15

Okej det här med fantasier ....

Jag och maken pratade om fantasier man har om kändisar, vi kom in på det då vi diskuterade våra frikort.

Förklaring:  Frikort är helt enkelt ett kort där du skriver upp en eller flera kändisar som du får ha sex med trots att du har ett förhållande.

Exempel 1 )

OM Hale Berry dimper ned i vår lilla by, knackar på vår dörr, frågar efter maken och drar med honom in i sängkammaren, ja då kommer jag rycka på axlarna och gå ut på en promenad.

Ni förstår ju hur sannolik detta senario är och hur lätt det därför är att säga att det är helt okej, dessutom har ju även jag ett frikort.... vem ? Gissa !   

Exempel 2)   


Hursom ... nu när ni vet vad ett frikort är så kan vi komma till sak ...

När jag och maken diskuterade frikort kom vi inte på fantasier och tydligen är jag onormal...

Jag har nämligen aldrig har fantasier (av sexuellkaraktär får då erkännas) om kändisar!

Jag har fantiserat om att träffa kändisar, men aldrig ... ja ... ha sex med dem.

Det är iten så att jag är helt utan sexuella fantasier, det är bara just det där med kändisar... 

jag har svårt att fantisera om en människa jag aldrig träffat eller har en realtion med!

Enligt min make gör detta mig onormal   

Är det verkligen ingen annan där ute som tycker lika dant som jag ???

Vågar ni svara och har ni något frikort ?

 

 


 
 
madelein

madelein

8 februari 2012 11:53

Nä jag har heller aldrig fantiserat om just det. Tror att det är normalt om man är MAN däremot ;)

Sv: Ja det är himla svårt det där. Att säga nej till sötsaker är ju en sak men att tvingas säga nej till mat är något helt annat. Alla måste ju äta och han förstår inte att man måste begränsa sig. Orsak - verkan är liksom utopi för en femåring.

http://madelein.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

8 februari 2012 12:28

Hehe vi har frikort här..haha Ian Somerhalder som spelar Damon i Vampire Diaries & Jason Statham..Kommer inte ihåg fästmans,mohahahahaa...Hm näää kan inte riktigt heller fantisera om att ha sex med dessa, svårt..så jag är likadan. Men kikar på vad Ian skriver på twitter lite besatt är man nog..kan inte ens föreställa mig hur det skulle vara att träffa han, helt osant!...hehe..
Jaaa när kommer knappen, det är ju kanoners!Förstår det gäller att inte ta på sig för mkt saker som man måste göra under lite svårare tider man har..

http://hummingbird.blogg.se

 
Kashaya

Kashaya

8 februari 2012 12:38

Har inte heller fantiserat om att sex med någon kändis och vet faktiskt inte ens vem som jag skulle välja som frikort...

http://kashaysblogg.blogspot.com

 
Mia

Mia

8 februari 2012 12:46

Hahahahaha ni är för söta ni två och NEJ DU ÄR INTE ONORMAL i mina ögon, alla är vi olika men det gör oss inte onormala så det så :-D

Jag skulle i så fall kontra med att jag har frikort (3 st faktiskt) o maken är helt onormal o har inget, får ta upp det med honom igen för att höra om det ändrats (kul med just ordet frikort tycker jag hihi).

Vill du höra mina? klart du vill hihi!! Alla tre är osannolikt osannolika och en händer-aldrig-upplevelse så att fantisera är ju inte ens lönt hehehehe 1. Sean Connery (ålder skiter jag fullkomligt i, skulle han ta i mig dog jag väl hihi) 2. Sam Elliott (samesame även om han inte kan dricka ur flaska, ser urlöjlig ut men ack så sexig annars i mina ögon) 3. Viggo Mortensen (ohhhh yes me leta i Danmark varje helg typ not!!!!).

Hmmm gissa ditt frikort är inte lätt alls faktiskt, bergis har du hintat om någon hunking i nån recension, men jag kan inte komma på hmmm George Clooney kanske ;-D ....

Vi bor ju lite mer norrut men kan ju i så fall ta oss åt ert håll på lördan för en brunch senare på dan/början kvällen om ni har tid/lust?!? På nån pub eller så kanske?

Puss o kram skumbanan ;-D

http://fredthevov.blogg.se

 
malin-helena

malin-helena

8 februari 2012 12:59

Vad nyfiken jag blev, vem har du?? haha..
Eller ha rni flera? :P
Jag har ett frikort med, Charlie Hunnam. (A)Maaaaaaahh.. Han är så fantastiskt sexig! (lite mer ytlighet, *fniss*)

Det där med fantasier om kändisar, mja.. Haha. Kan nog hända att jag haft någon gång. Haha.. Känner att jag nästan blir generad av att prata om detta. *fniss*

Sv: Vad roligt att du fått tag på henne och att hon vill att du ska komma. :)
Jag gissar på att du känner en liten sten har lyfts från allt det tunga.

Maaah, en kisse katt bäbis (A) Jag vill ha en till med. Haha. Mira är ju fortfarande en liten bäbis, men man kan aldrig få för många. ;) haha! Det var så fantastiskt mysigt igår när jag skulle sova. Då kom först Pesch och la sig på min mage och ville gosas och när Mira såg det kom hon lunkandes med och lade sig tätt bredvid mig. Så låg båda där och spann vid mig. *mys, mys mys*

Kramar!

http://malin-helena.bloggplatsen.se

 
malin-helena

malin-helena

8 februari 2012 13:01

Pssst, tror jag gjorde dig lite för nyfiken i onödan nu om paketet. Hihi.. Det är mer "tränings-kost-nörd-roligt" :P

http://malin-helena.bloggplatsen.se

 
Margita

Margita

8 februari 2012 13:07

HAha, nej, fantasier har jag väl allt haft men med en kändis, nej, faktiskt inte! Så förlåt maken....hehe....det finns fler. I mina fantasier är även människorna fantasimänniskor :D
Vad roligt om din syster ställer ut sin Devon (de är sååå mjuka att klappa, min granne har två Devons) - kanske vi till och med ses på någon utställning vad det lider?!? :)

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Niklas Persson

Niklas Persson

8 februari 2012 13:13

Jag har aldrig haft någon direkt sexfantasi om kändisar. Dock har jag ju fantiserat om människor jag inte känner. Annars blir man ju rätt begränsad i sina fantasier. Kanske slutar med man inte har några alls...:-)

Mitt frikort är hon tjejen den danska modellen som var med i GinaTricots ALLA annonser för något år sedan.

http://farbrorn.bloggplatsen.se

 
jennie

jennie

8 februari 2012 22:59

Men gud, håller tummarna för din syster!!! Hoppas det går vägen!!

Har 4 tassar på ryggen.. som är tagna va min kisse.. (en av dom) Sitter precis över rumpan på höger sida..

Det där med frikort, killen har ett par... men jag vet inte riktigt om jag har några.. finns ju sexiga killar som man bara mmmmmm!!! men tror faktiskt inte att jag skulle vilja.., tycker bättre om ögongodis.. Och såna finns det många av..

letat upp någon söt bild än?? Vore trist om du inte är med.. ='(
;)

Kramis!

http://boobee.blogg.se

 
Jenny

Jenny

9 februari 2012 07:40

Jag har sedan puberteten fantiserat mycket om kändisar, sexuellt ja. Tror däremot inte att det gör dig till onormal för att du inte har det :P
För mig blir det oftast mer karaktärer dock, än skådespelaren i sig. Svårt att säga att "ja men om Major R. Winters från Band of Brothers dyker upp, eller Sam från Benny & Joon, eller Dracula (spelad av Gerard Butler) dyker upp, eller om vilken-annan-karaktär-som-helst spelad av Gerard Butler dyker upp, då tänker jag ligga med honom!"


Jag vill nog helt enkelt ligga med Gerard Butler......

Johan och jag har dock inga frikort. I vårat förhållande är det dock så att det är Han som inte har någon speciell kändis han fantiserar om, ingen favorit direkt. Jo, det skulle väl vara Reese Witherspoon i så fall.
Dessutom så vore det ju skithemsk för mig om han slår igenom med bandet ordentligt och börjar turnéra, och plötsligt ringer och säger "Vet du vad? Jag sprang på Reese Witherspoon igår kväll!"

http://jennyelin.bloggplatsen.se

 
Mia

Mia

9 februari 2012 14:38

Inte är det nåt fel på honom inte din RP, manpojke på nåt sätt ;-)

Ingen brådska på torpet, en vecka kvar till den helgen ... vi hinner nog pratas vid några gånger tills dess ;-D

kramelikram

http://fredthevov.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards