MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

City of Angels...

Av Vivi - 8 februari 2012 21:28

En av de sorgligaste filmerna som gjorts

 har en av de vackraste låtarna som skrivits......

 
 
chris

chris

8 februari 2012 21:47

gud vilken fin låt! lär ju jag lyssna på ett antal gånger nu!!

http://chriisss.blogg.se

 
Anna

Anna

8 februari 2012 21:59

OM! En fantastisk film....mitt hjärta blöder.

http://anna-i-dungen.bloggplatsen.se

 
Sojkas framtid-Ann-Sofie

Sojkas framtid-Ann-Sofie

8 februari 2012 22:48

Tack! :) Som du säger är det ju aktuellt för alla och det speglar samhället vi lever i med media och internet!

Kram!

http://finest.se/sojkasframtid

 
fina frun

fina frun

9 februari 2012 00:19

Hur kan jag ha missat den??? Jag som älskar Meg Ryan!

http://finafrun.se

 
Jenny

Jenny

9 februari 2012 07:30

Jag älskar den låten! Däremot tror jag inte att jag har sett filmen.

http://jennyelin.bloggplatsen.se

 
malin-helena

malin-helena

9 februari 2012 07:42

Det känns som att jag borde skämmas nu, för jag har ingen aning om vad det är för film detta. :S
Jag får väl ha en filmkväll med Johan och tvinga honom se den. ;)

Sv: Åh, jag önskar att någon av mina pälsisar var en knäkatt. Ingen vill mysa med mig i soffan!! Men jag tror nästan de gjort myset i sängen till en vana, för jag blev chockad i morse när klockan ringde och båda kom springandes. Denna gången låg de till och med på magen min båda 2 och inte bråkade, bara mös och delade på mattes klappande som goda syskon. ^^, hihi..

Okej, hon är fotfarande på en sådan avdelning, usch vad jobbigt. Det är säkert riktigt jobbigt att försöka ta tag i saker då, bli påmind om massor hela tiden istället för att få ett "hem" där hon kan fokusera mer på sig själv liksom...

Du får googla min pudding. ;) Maaaaah, han är gudomlig. Han ÄR en gud. *fniss*
Jag har ingen aning om vem din är heller, får googla jag med då. ;) hihi..
Åh, ett gemensamt frikort, smart!! Det får jag ta upp med JOhan. Haha!

Kramar!

http://malin-helena.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Skapa flashcards