MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

Tävlingen...

Av Vivi - 9 februari 2012 11:13


Tävlingen jag nämt pågår fortfarande...

Sista dagen att vara med är i morgon,

lägligt nog på min födelsedag.

Fortfarande är priset hemligt...

Fortfarande är det enda man behöver göra är att lämna en kommentar


?


Motivering, förklaring och allt sådant kommer till helgen

då jag har bestämt vem som vinner .....



 




 
 
Kashaya

Kashaya

9 februari 2012 11:51

Ja jag funderar faktiskt på att köpa sådant pulver och testa göra sådan chai latte hemma, faktiskt riktigt gott. Har bara provat vanligt chai te som ser ut som te och det är inte riktigt lika gott.

http://kashaysblogg.blogspot.com

 
Sojkas framtid - mamma till Isak

Sojkas framtid - mamma till Isak

9 februari 2012 12:44

hahaha ja kul att du säger det. Vi får se hur det utvecklas! ;)
KRAM!

http://www.finest.se/sojkasframtid

 
jennie

jennie

9 februari 2012 13:56

men då är jag med då.. för jag har ju kommenterat massa! =D
kram

http://boobee.blogg.se

 
malin-helena

malin-helena

9 februari 2012 14:07

Åh, du gör mig ju så nyfiken. Jag faller så lätt för tricket. ;) hihi..
Men visst har jag anmält mig redan? :O Jag gör det nu annars isf. ;) *fniss*

VAD!!?? :O Är min Charlie med i Sex and the city? Det är inget jag vet om. Han är min Jax Teller i Sons of anarchy dock. Där jag föll för honom. (A) Hahahha...

Ja, det är med kreatinet kommer jag nog hoppa. Jag diskuterade det senast igår med Johan och vi båda tror inte att jag skulle få ut så mycket av det faktiskt. Behöver jag ha något som kickar igång mig innan träning så kan jag ta en celcius till de gångerna.
Jag vill inte få i mig allt för mycket hockus pockus. Men vitaminer och sådant tycker inte jag är hockus pockus. :)
Men jag ska ha i minnet det du sa om burn och kreatin, om Johan börjar klia sig allt för mycket. Faktiskt bra att veta. :)

Herre min... 12 i BMI? uhha.. Det är bara ben. :(
Jag tycker så synd om henne, även fast jag inte träffat henne.
Men allt kan bara bli bättre, även om det kommer vara en låång väg och en väldigt svår period.

Hoppas du har en bra torsdag, även om det låter som att du har full besök i hela kroppen idag. ;) hihi..

Kramar!

http://malin-helena.bloggplatsen.se

 
Emma Rudbeck

Emma Rudbeck

10 februari 2012 03:49

Hej
Jag lämnar en kommentar o vill gärna vara med o tävla.
Grattis på födelsedagen
emma

http://emmar23hotmail.com

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

10 februari 2012 10:36

Jag är med såklart!!!I hopp om att vinna ngt som jag aldrig kommer vinna ändå,mohahahahaha!

http://hummingbird.blogg.se

 
Johanna

Johanna

10 februari 2012 16:38

måste ju såklart lämna en kommentar.... :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards