MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

Tusen tack & grattis !

Av Vivi - 13 februari 2012 10:00

 

Tusen tack för alla gratulationer, all skönsång (även den mindre sköna    ) 

och fina kommentarer angående min födelsedag i fredags!

Speciellt tack till mysigaste Mia,  finaste Filozophie och gulliga Jennie för deras blogginlägg.

  

Får ju också passa på och tacka fantastiska tjejen Jenny

för hennes inlägg och även skriva GRATTIS eftersom hon faktiskt fyllde år igår !!!

 

Jag har haft en helt underbar helg med familjen!

Det har ätits alldeles för mycket gott, tagits alldeles för lite foton,

skottats liiiite för mycket snö och slappat precis lagom !

Det blev trerätters middag med familjen, jag ordnade förrät & efterrätt

och min snälla mamma ordnade den smaskiga huvudrätten, så här såg menyn ut:

 

Laxbakelser på salladsbädd

Fyllda kycklingfileér med potatisgratäng

Vivis chokladnöttårta med nougatmousse

 

    

 

Jag hann ta en liten bild av tårtan och ska försöka komma ihåg receptet

och lägga ut det i veckan för den blev GOD !!!

Som vanligt började jag med ett recept som jag hade tänkt göra,

men i slutändan blev det något helt annat ....

  

Hoppas ni har haft en lika trevlig helg som jag

och tack igen för alla fina kommentarer!

 

 

 

 
 
Mia

Mia

13 februari 2012 10:12

Så typiskt gulligaste du att komma ihåg o tacka såhär fint ♥♥♥ gulledej!

Vilken helt underbar helg, precis lagom men tycker nog det lutar åt myyyyycket mest myyyyys jag ;-D

kramelikram

http://fredthevov.blogg.se

 
Niklas Persson

Niklas Persson

13 februari 2012 10:33

Nej nej hockey är verkligen INTE nördigt. Men att sitta och prata om vinkeln i knäleden då man gör en räddning är nördigt....

http://farbrorn.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

13 februari 2012 10:38

Jodå, jag börjar återgå till normal färg haha.... :) Vi har haft det kanon :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Jenny

Jenny

13 februari 2012 11:29

Tack vad snäll du är! <3
Tårtan låter stööört god måste jag säga, längtar efter receptet! :D

http://jennyelin.bloggplatsen.se

 
Niklas Persson

Niklas Persson

13 februari 2012 13:50

Jaha ja ja! Här sjöng jag och gav komplimanger och gjorde mig till. Men fick inte ens ett eget inlägg! Hmpf!!! ;-)

http://farbrorn.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

13 februari 2012 21:16

Precis som jag alltså. Det är omöjligt att följa ett recept till punkt och pricka. Det är alltid något man saknar eller som det är för mycket/för lite av. Huvudsaken är att det blir gott :)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards