MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 14 februari 2012

Dagens....

Av Vivi - 14 februari 2012 08:45

Dagens önskan:
Att alla där ute får en mysig alla hjärtans dag, fira er själva lite extra idag ! Det finns inget som säger att denna dagen bara är till för par, jag ser det mer som att man ska värna lite extra om de man älskar, inklusive sig själv !

Dagens viktiga:

Precis som Linda tycker jag ni ska skriva på denna listan för att hjälpa till att ändra lagarna för fiske, om vi inte snart stoppar överfisket i haven kommer det få allvarliga konsekvenser !


Dagens grattis:

Grattis till Fina frun som fyller år idag, hipp hipp hurra !!! Hoppas du får en riktigt härlig födelsedag idag på inte bara alla hjärtans dag utan även din dag !

 

Dagens tips:

Eleonore tävlar just nu ut en matkasse från MatHem.se, gå in och tävla och få lite inspiration !


Dagens stripp:
  


Dagens foto:
Lite extra kärlek idag
 

 
 
Eleonore- Kokboksutmaningen!

Eleonore- Kokboksutmaningen!

14 februari 2012 10:32

Nämen så söt du är som tipsar om min tävling! Tack snälla du :D

Haha det tror jag inte att du behöver oroa dig för, av de bilder jag sett ser du väldigt fin och slank ut ju :D
Oh ja det är ett väldigt bra betyg om han hade velat gifta sig med dig för dina macaroonflarn ;) Kul att du bakade den chokladtårtan med, ska bli kul att se bild på den!
Kramar!

http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se

 
Mia

Mia

14 februari 2012 10:35

Mycket extra kärlek är det här idag och en fantastiskt fin bild på dig o maken ♥♥♥

Ja det är självlockigt men lite extra klemat med av frisören (handtorkat en o en lock kändes det som, så sköööönt o de tar verkligen hand om en där!). Blir ju lite lockigare också när överhåret klipptes upp lite så det inte blir så tungt att lockarna försvinner.

För oss är det ok med träff, äta ska vi ju ändå och det vore jättetrevligt att göra det med er. Vi kan ju ses i Huddinge Centrum, som ju inte ligger så långt från sjukhuset och när jag kollar på nätet så finns det flertalet ställen där (bl a en O'Learys). Tretiden skulle inte vara så dumt tror jag faktiskt!

Kraaaaaaaaaaamis o hjärtan på den här dagen i massor ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

http://fredthevov.blogg.se

 
malin-helena

malin-helena

14 februari 2012 11:10

Ja, det är ju mest det efter operationen som är jobbigt.. Men veterinären sa att hon inte kommer behöva tratt? :O Jag trodde det med, men hon sa att det bara kommer vara invärtes stygn som inte behövs tas sedan heller. Jag fattar inget. Ny teknik gissar jag? Ska förhöra mig riktigt mycket om det när jag hämtar henne..
Pesch verkar också orolig för systern sin. Han går runt i rummen och låter roligt och verkar leta efter henne. Sedan är han väldigt kelig mot mig, extra mycket..
Jag hoppas han inte tycker hon luktar allt för hemskt när hon kommer hem.

Tack för din fina kommentar, vet ju att du vet hur det är och har erfarenhet av detta. ^^,

Och jag har skrivit på listan! Det är faktiskt illa hur "vi" (människor) håller på. Det kommer slå tillbaka mot oss, förr eller senare.

Kramar!!

http://malin-helena.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards