MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

The three Musketeers

Av Vivi - 27 februari 2012 14:00


I helgen såg vi den nya filmen The three musketeers.

Den vek av tillräckligt mycket från de andra filmvariationerna för att den inte skulle bli tjatig

och skådespelarna var det ju inget fel på, även om jag har lite svårt att acceptera

snygga Orlando Bloom, som så ofta spelar flickhjälte, som skurk.

Det är en bra actionfilm med mycket vackra miljöer och fina kläder att titta på !

Tre tassar av fem !



 

 
 
madelein - mamma till sex

madelein - mamma till sex

27 februari 2012 15:31

Tack! ja det var en kanonbra helg. Hoppas din med varit bra! Filmen verkar bra!

http://madelein.se

 
Rinki

Rinki

27 februari 2012 17:14

Jag hade inte ens hört talas om den, men den lät ju helt okej :).

Sv: Jag hade inga intentioner av att kolla Melodifestivalen, ändå så har jag fastnat, hehe.

Du har nog absolut rätt, kommer nog att vänta tills den kommit på DVD innan jag ser den. Känns inte riktigt som en film som jag vill "slösa" pengar på att se på Bio.

En dag älskar jag, den var helt underbar, skrev en recension av den den 16 juli, trots att jag faktiskt läste ut den den 15:e, är det inte typiskt? Hade ju varit sååå häftigt att skriva recensionen samma dag (vilket jag också hade hunnit eftersom jag läste ut boken på eftermiddagen). Hela boken utspelar ju sig varje år den 15:e juli.

Kram på dig!

http://rhulth.wordpress.com

 
JoHaNNa

JoHaNNa

27 februari 2012 17:26

lyllos dej :) jag kan oxo hålla på med bloggen lite på jobbet, men via min mobil då. inte lika roligt, men bättre än inget :)

jag har inte hört något, men jag mailar dom igen...

kram

http://johannaspratstund.blogg.se

 
JoHaNNa

JoHaNNa

27 februari 2012 17:40

fick mail av dom nu: Hej Johanna,

Vi har mejlat vinnaren på mejladressen vi fått av dig och frågat vilken färg hon skulle ha på barbiekroppen och en annan produkt. Hon har inte svarat oss ännu.

men maila du så kanske det kommer fram :) info@lyckasmedmat.se

kram

http://johannaspratstund.blogg.se

 
Angelica

Angelica

27 februari 2012 22:52

Haft en trevlig helg?

http://ilivingthedream.blogspot.com

 
Sandra

Sandra

27 februari 2012 23:37

Jag älskade Orlando Bloom.. när jag var typ 14 :) Nu har jag inte sett en film med honom på evigheter. Snygg är han dock fortfarande.

Haha ja lite trött efter förra veckan är jag men det är värt det. Vet dock inte om jag hade gått ut om det inte var för att det var en stor kväll med premiär för misterman, men de lever ett underligt liv de där DJ-grabbarna.

Ja men absolut, jag har mina mål.. men jag är samtidigt flexibel & det var alldeles för svårt att tacka nej till det här jobbet så då får man skjuta upp och snurra om lite :)

Du jag tog till mig ditt råd. Onyttigt och film, check. Mycket skönt. Behövde ett break. Vad händer i ditt liv kommande veckan? :)

Kram

http://lilleput.blogg.se

 
fina frun

fina frun

28 februari 2012 00:19

Den såg vi på bio, helt okej :)

http://finafrun.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Skapa flashcards