MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 1 mars 2012

Min väska

Av Vivi - 1 mars 2012 11:02


Några av er var nyfikan på min nya väska!

Så här ser den ut


 


    


jag älskar den !!!

Den känns väldigt sofistikerad, mer sofistikerad än mig   

Tack snälla syster med familj för presentkortet !!

Nu ska jag snart till tandhygenisten .... vill inte !!

Hatar verkligen att gå dit, men visst ... veckan har ju inte haft mycket roligt att bjuda på annars

så varför inte lite kostsam fysisk smärta !

 

 
 
Johanna

Johanna

1 mars 2012 11:08

Snygg väska :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Mia

Mia

1 mars 2012 11:18

Alla väskor klär dig söta vännen, också denna underbaring :-D

Mmmmmmysigt det låter när du skriver så skrattar även fast jag vet att du är liiiite ironisk, hoppas det verkligen blir betoning på lite fysisk smärta gums o inte så dyrt heller förhoppningsvis.

Torsdagskraaaaaaaaaaaaaamis!

http://fredthevov.blogg.se

 
Johanna

Johanna

1 mars 2012 11:21

Ja jag hoppas jag vinner, kan behöva en ny väska nu när jag är lite eländig.... :)

Okej, jag förstår, inte första gången de strular på ditt jobb, så tråkigt.... Hoppas du kan få en tid...man måste tänka på sig själv..... stå på dig! Kram

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lamor

1 mars 2012 11:27

Wow, vilken snygging, ja, väskan också.....:)

 
Rinki

Rinki

1 mars 2012 13:06

Den såg ju verkligen jättesnygg ut! Passar dig och jag kan tänka mig att du ser otroligt chic ut i den när du går med den på stan :).

Vilken fin bakgrund du har skaffat också, rosorna är superfina och vackra. Gillar verkligen när det är vattendroppar på dem.

Sv: Jo, precis jag håller med dig! Det är väl klart att varje par ska få välja själv, spelar ju ingen större roll ifall det är tjejen eller killen som friar egentligen. Men det är lite roligt med en sådan här tradition.

Ah, jag förstår. Här är det inte direkt vårligt ute idag, det är halvgrått, molnigt och så. Men det är i alla fall ljust ute och det är väldigt skönt.

Kram på dig gumman, hur ser dagen ut idag?

http://rhulth.wordpress.com

 
Hanna

Hanna

1 mars 2012 13:42

Oh! Vilken jättefin väska! Gillar den verkligen! Jobbigt med tandläkaren dock! Hoppas det går hyfsat smärtfritt!
Kramar

http://hannastankar.bloggplatsen.se

 
Mia

Mia

1 mars 2012 14:30

Är förresten glad att just vi har så underbara män, för det är precis vad vi förtjänar ... hihi för att inte tala om vad de förtjänar stackarna som varit utan oss så länge ♥♥♥ tokfnisstanten har landat ;-D

http://fredthevov.blogg.se

 
malin-helena

malin-helena

1 mars 2012 16:57

Fasen va fin! Jag vill också ha en ny väska! Men jag ska inte handla något nu innan resan, egentligen ska jag inte handla något nytt under hela våren. Men man kanske gör några super fynd på gran canaria som man inte kan motstå. ;) hihi..

Ja, jag tror många inte tänker på att man kan faktiskt dricka upp en hel middag. Jag och Johan kan ha diskutioner ibland om att när jag vill unna mig något, är super sugen på sötasaker eller så, så vill jag ha kakor eller choklad. Johan har inte samma "cravings" som jag när det kommer till sådant och han säger oftast bara "det är bara att strunta i att du är sugen i det och strunta i det"
Men när det kommer till öl och JOhan.. ja då du. ;) Haha..
Det han inte reagerat tidigare över är att ett par starköl så är han uppe i samma mängd som ett par kakor för mig. ;) hihi..
Jag dricker också sällan läsk. Tycker vatten är så mycket godare. ;)

Veterinären gick jätte bra. :) Magen ser bra ut nu igen och han sa att det var ytte pytte lite ärr vävnad, inget att oroa sig för. :)
Men de är bra, för de sa både veterinär och sköterska att om jag blir minsta orolig igen är det bara att komma in med henne. :) Det känns fint att de bryr sig så och att man vet att man kan åka dit direkt om det är något om man inte får en telefontid.

Kramar.

http://malin-helena.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Skapa flashcards