MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2012

Film tips !

Av Vivi - 13 augusti 2012 13:15

Jag såg faktiskt en riktigt rolig film häromkvällen Horrible Bosses !



Alla har vi nog någon gång haft en riktigt hemsk chef och alla har vi nog någon gång tänkt att allt hade varit så väldigt mycket bättre om man inte hade just hen som chef.

Sedan har vi nog inte alla hoppats att chefen skulle gå och dö ...

och alla har vi nog inte planerat HUR chefen skulle dö....


Detta var en otroligt rolig film om tre män som planerar sina chefers död.

Filmen är naturligtvis full av roliga misstag, förvecklingar

och annat som får en att skratta högt.

FYRA TASSAR AV FEM !


Om du nu inte vill se en rolig film utan kanske en tråkig film

så kan du se Järnladyn.


Trots att Margate Thatcher är en otroligt intressant kvinna och trots att Meryl Streep gör en lysande rollprestation, så är filmen ointressant.

Jag hade höga förväntningar på denna filmen och blev riktigt besviken tyvärr.

Två tassar av fem.

 




 
 
Mia

Mia

13 augusti 2012 13:42

Den roliga filmen vill jag definitivt se, kollade trailern o den verkar riktigt kul!

Härligt med slapparhelg, ibland är det dem man behöver för att sätta lte punkt i tillvaron o sen gå vidare!

Kramar

http://fredthevov.blogg.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

13 augusti 2012 14:22

Tack för filmtipsen, den där som du tycker var tråkig har jag hemma, men jag har inte riktigt haft lust att se den, den lockar inte efter allt negativt jag läst om den haha. Men en kväll i höst får den nog åka på.

Chokladböcker/Cupcake böcker osv, jag vill ha alla jag ser nästan, mest för att de oftast är så fina. Har du bakat något ur din chokladbok?

Kramar

http://patriciac.blogg.se

 
Sofia

Sofia

13 augusti 2012 15:05

Ja tyckte den var ganska rolig men lite sex överdriven stundvis, blir lite tooo much ibland :) Ja hus tar verkligen tid, önska man bara kunde knäppa med fingrarna o så ska det va klart :) I alla fall utsidan..

http://bian.bloggplatsen.se

 
Thessan

Thessan

13 augusti 2012 16:41

helgen har gått bra trots mkt jobb men nån sol fick jag inte, den gick i moln lagom till att jag slutade idag ;) Hoppas du har haft en bra helg!

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

 
Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

13 augusti 2012 17:52

Horrible Bosses är riktigt roligt ^^,

SV: Så lite så :)
Och tack så himla mycket! :D

http://yohannafotograferar.blogg.se

 
chris

chris

13 augusti 2012 17:57

horrible bosses är bra!

sv: nej där är du helt fel ute;) Det ligger vid gränna ute på en ö. Inte så långt ifrån jönköping

http://chriisss.blogg.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

13 augusti 2012 19:10

Ja bobby car är verkligen en gammal klassiker;)Verkar som en bra film..åååå förstår att du gör det verkligen!!
O nu är jag ännu segar i hjärnan min första arbetsdag efter semestern!!

http://hummingbird.blogg.se

 
Johanna

Johanna

13 augusti 2012 19:23

Kent var underbara! Magiskt som alltid, och minnesvärt, kanske blir det extra minnesvärt i framtiden, det återstår och se :)

kram

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Viktkamp

Viktkamp

13 augusti 2012 22:00

tack för tipset =)

http://viktkamp.webblogg.se

 
ida

ida

13 augusti 2012 23:47

sv: åh, tack så jättemycket :)

http://myrins.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards