MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 10 februari 2013

Hipp hipp för mig idag...

Av Vivi - 10 februari 2013 11:21


Idag spenderas dagens med tårta & mys med familjen.
Hälsningarna forsar in på facebook och jag blir ständigt förvånad och glad

över hur många som faktiskt lägger tid på att gå in och skriva ett litet grattis,

tusen tack alla fina ! Ber om ursäkt för att jag själv är så dålig både på att vara inne på FB & komma ihåg födelsedagar...   

Jag har också fått ett fint samtal från min moster & första presenten är öppnad, en prenumeration på ett helt år (!) på Glossybox av maken & svärmor!

Gissa om jag blev glad !!


Ett år äldre och förhoppningsvis ett år klokare. Jag har ingen åldersnojja alls utan tycker faktiskt det är rätt skönt att bli äldre, att man rör sig framåt på ngt sätt.

Jag hoppas att detta året ska föra med sig en massa bra saker

och kicka förra årets rumpa !!

  

I brist på bild på dagens tårta visar jag denna jag gjorde i november....

 



 
 
Eleonore

Eleonore

10 februari 2013 14:33

Åh grattis!! Hoppas du fått en underbar födelsedag, vilken mumsig tårta och och vilken toppenpresent :D
Kramar

http://fikamed.wordpress.com

 
Miimz

Miimz

10 februari 2013 19:03

Grattis! :D

http://daydream91.wordpress.com

 
SaraM

SaraM

10 februari 2013 21:21

Stort grattis på din dag! Hoppas att du blivit firad ordentligt! Massa kramar!

http://ensarasblogg.blogspot.com

 
Hanna

Hanna

10 februari 2013 22:07

Åååååhh!!! Massa grattis! Kul att du fått så mycket grattis!! Hihi! Kramar

http://Hannastankar.bloggplatsen.se

 
malin-helena

malin-helena

11 februari 2013 09:41

Åååhh....aaaaagghhh...*dregel* Fasen vad den såg god ut! hihi..
Låter som en härlig mys dag igår, fint att fylla år på en söndag tycker jag (gjorde ju jag med i år) ;)

Ja, man blir ju lite seg på att svara på alla kommentarer och så när den tiden man har att göra det är på kvällen efter jobb, träning och alla annat. :P
Såg förresten att du varit i Lidköping med! Gissar att du åkte förbi det blå stationshuset i min lilla stad då. ;)

Hoppas du har en fin måndag. Kramar.

http://malin-helena.bloggplatsen.se

 
Mia

Mia

11 februari 2013 12:51

Klart vi vill gratta världens finaste när hon fyller år ♥ överallt vi kan faktiskt :-D

Mysigt med firande med familjen och vilken superfin present, lajk Glossybox a loooot!

Nu ska jag ställa på husbilen för medtagning till mässa i helgen, ska försöka locka till köp där på parkeringen ;-)

Happy Monday ♥

http://fredthevov.blogg.se

 
Emm

Emm

12 februari 2013 22:00

Jag får gratulera i efterskott! :) Jag hoppas du hade en fin födelsedag. Tårtan såg jättefin ut och det är ju inte helt fy skam att få en helårsprenumeration på Glossybox. Kramen

http://www.emmli89.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

13 februari 2013 13:09

GRATTIS i efterskott!!!
Hur var födelsedagen? Hoppas du hade en riktig toppendag :)
Den där tårtan såg helt fantastiskt god ut *mumma*
Jag är så toksugen på choklad nu när jag äter mjölkfri kost. Håller på att bli tokig *haha*
Men det har väl sina positiva sidor också - jag vill ju gå ner i vikt så det är väl i och för sig bra att jag inte kan smocka i mig choklad ;) jag är ju inte alls förtjust i mörk choklad heller Nej...mjölkchoklad ska det va :-) Det är det bästa! Men just nu får jag alltså hålla mig ifrån allt sånt i en vecka till. Sen ska vi testa med mjölk i kosten igen för att se hur lillen reagerar. Så då ska jag frossa i choklad - det kan jag lova *haha*

http://livetmedskorpan.blogg.se

 
chris

chris

13 februari 2013 21:36

grattis i efterskott!

http://chriisss.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Skapa flashcards