MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

Sjukling...

Av Vivi - 25 februari 2013 14:18

Vad tusan....

När man itne har tid att vara sjuk, nog tusan blir man det!

Har legat hela helgen och i morse när jag skulle ta mig till jobbet... ja det gick helt enkelt inte.

Mår lite bättre just nu på eftermiddagen och räknar med att vara på jobbet i morgon igen, men *puff* ... är lite trött på att vara så här trött. Det som är bra är att det går över.

Kommer snart vara lite mer aktiv och ge mina bloggisar och bloggläsare den tid de behöver.


Jag kommer nog kanske skriva något lösenordsskyddat inlägg i framtiden och nytt år = nytt lösenord!

Kändes som om det var dags. Jag kans inte lova att alla får mitt lösenord, emn ni får gärna fråga om ni vill ha det . Ibland när det gäller liv, jobb och annat vill man ju var aliiite mer privat .   


Många kramar !!!

 
 
Anna

Anna

25 februari 2013 18:42

Krya på dig!

Vet du, det är ruskigt vanligt att man blir sjuk när man börjat på nytt jobb! Ny miljö, nya människor = nya baciller :-)
Har kommit på - efter egen liten undersökning - att det stämmer riktigt väl!

/anna

http://anna-i-dungen.bloggplatsen.se

 
SaraM

SaraM

25 februari 2013 19:37

Tycker alltid att man blir sjuk vid fel tidpunkt. Krya på dig! Har fullförståelse för att du skriver en del mer privat och då även lösenordsskyddat, alla behöver inte veta allt om alla! Ta hand om dig. Kram

http://ensarasblogg.blogspot.com

Vivi

3 mars 2013 16:11

Hej Sara ! Kommr inte in på sin blogg så att jag kan svara där :(

 
Hanna

Hanna

25 februari 2013 21:25

Vad tråkigt. Krya på dig.

http://hannafialotta.blogg.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

26 februari 2013 19:28

Sååå typiskt!Många är sjuka nu men nu kommer våren så nu hoppas jag alla baciller försvinner ett bra tag!Man har ju faktiskt lägre immunförsvar när det är vinter, tänk vad mörkret påverkar oss!Ser fram emot ditt lösen inlägg så småningom...
Jo jag är delägare i en Proffs bygg butik så jag sköter all administration/butik/kläder etc. Är jag och en gammal kollega till mig som jobbar ihop =) Riktigt kul!!Gör allt kan man säga men huvudansvaret är administrationen som jag chefar över;)Det är fullt ös, vi har kunddagar,nyinvigning, massa möten med leverantörer mm...butiken är etablerad sedan 1979 så det är ett välkänt namn med gott rykte...

http://hummingbird.blogg.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

27 februari 2013 14:44

Jag tar gärna ditt nya lösenord om jag får. Skriver min mejl här så får du skicka om du vill.
patriciac@live.se

KRAM

http://patriciac.blogg.se

 
Anna

Anna

27 februari 2013 18:34

Hej gumman
Hur är det med dig?
Har du kryat på dig?
Hoppas det. Går det bra på nya jobbet? trivs du?
Kramen

http://livetmedskorpan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards