MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 16 januari 2014

Fynd på Gekås

Av Vivi - 16 januari 2014 14:52

Jag shoppade mer än jag hade tänkt på Gekås,
fast jag höll mig ändå till budgeten (okej jag gick 147kr över budget ärligt talat...hi hi ).
Samtidigt känner jag att5 det inte var så mycket onödigt som slank ned.

Det var väl några små saker som "är bra att ha" och "den är ju för söt/fin", som följde med hem !

  

Måste säga att det fungrar ovanligt bra att åka dit med en liten.
Jag hade dock aldrig tagit med mig Emil under högsäsong, men nu var det knappt något folk alls !!

De har amningsrum uppe vid cafeterian och man kan hämta speciella kundvagnar hos securitas vid utgången.

Dock kan det vara bra att ha en tröja på er lille/lilla för det är inte jättevarm (inte kallt heller)
och något mjukt att ha under huvudet då barnstolen är av hårdplats ! 


Kundvagn med barnstol

 


Lite fina kläder till Emil. Älskar deras mysbyxor , de hade bland annat i Bambu, super mjuka !!

Pyjamasen med Alfons har dubbel dragkedja, riktigt bra när man ska byta ! 


 


Lyktan & Ugglefilten var ju för söta för att motstå !
Första boken om mig var också helt underbar, ett fynd för 119kr, de brukar ligga på minst 200kr  !!

 


Jackan kostade 399kr, behövsde en rejäljacka till vinterpromenader! Ville också hitta en stor bra handväska som jag kunde ha som snyggare skötväska och hittade en jättebra med många fack!

Ser ni det lilla blocket? Det är mån-sön veckoplanerare att ha på kylen, hur praktiskt som helst !!


 



 
 
En plats i solen

En plats i solen

16 januari 2014 19:28

Vilka fynd du gjorde.... :) Härligt med gekås :)

Tack, är mkt nöjd med den nya designen :) Hoppas med fixa det, annars tar vi det i feb :) btw skulle vi boka in en dag i feb?

kram

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

 
Emm

Emm

16 januari 2014 19:59

Skönt med en lugn gekåstur! Och vilka fynd! Gillade verkligen ljuslyktan och filten med ugglan. Kram

http://www.emmli89.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

16 januari 2014 22:29

Man hittar massa snyggt när man är där. Vi gick lite över budget också men vi fick ändå massa nyttiga saker till oss och hemmet. Bla två par jeans till oss båda för under 600 kr. Sjukt billigt!

SV: Jo jag är ändå en flitigt besökare på de övriga passen. Har tänkt att besöka de 4 andra av veckans pass också. Missade dock dagens men imorn är det på't igen. :) Gillar ju detta med träning så jag kör på medan det är skoj. ;)

Älskar också att bada, men det blir inte så ofta numera. Tur att lilla L vill bada med mig. Haha! kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
JoHaNNa

JoHaNNa

17 januari 2014 00:35

haha, kul jag skicka samma utmaning till dej två gånger ;) hade totalt glömt att jag redan gjort den innan ;)

vad mycket fint du fick med dej från gekås :) han är jue såååå söt din lilla Emil.

tack :) känns så skönt, en pusselbit på plats. bara bit två kvar - jobb. inte bara och bara, men jag tror det ordnar sej på något sätt :)

ska ringa mer om lokaler imorn, har två kvar. vet ingen som har någon heller :S sen blir det mycket folk 70 - 100 pers. men i värsta fall får vi ha öppet hus här hemma :) vi flyttar jue två veckor senare så bara att tömma hela vardagsrummet på saker och ha det som festlokal ;) inte lika kul men en bra nödlösning.

kramar

http://johannaspratstund.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards