MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 17 mars 2014

Billiga bröllopsklänningar !

Av Vivi - 17 mars 2014 11:30

Jag ÄLSKAR bröllop och jag älskar att titta runt efter både kläder och dekoration, så när jag fick höra att min fina bloggvän hade gått och förlovat sig och börjat kolla på klänningar, så kunde jag ju inte låta bli ...


Jag surfade runt och kollade lite brudklänningar, men inte på bröllopssidorna. Man kan hitta otroligt mycket fina klänningar i de vanliga butikerna, lika fina som vissa i bröllopsbutikerna, bara väldigt mycket billigare!


Zalando hade massa fint, men det är lite svårt att lägga upp foton därifrån och sen finns alltid tradera...

Men här är några andra favoriter:


Haléns 799kr

Spetsklänning


ELLOS 599KR


599kr Bubbleroom

Sania Dress


479kr   Jetsettrend.se



Det finns dock en grej jag måste tipsa blivande brudar om ...
Dreamwear en bröllopsbutik i  Ljungby kommer på Krakel Spektakel mässan i april och de kommer sälja visningsexemplar för HALVA priset !!

Jag hade lätt kunnat tänka mig att gifta om mig eller rättare sagt förnya löftena, men efter 4 år är kanske lite överdrivet   hihi


Någon av mina läsare som går i giftastankar ?

Under min kategori Bröllop hittar ni lite tips och ideer !

...Eller säg till om ni vill köpa min klänning

   

 
 
Emm

Emm

17 mars 2014 16:47

Vacker klänning du hade! :) Svar: Ja, det går faktiskt med nässprayen. Huvudvärken är borta och jag snörvlar på men jag fixar dagarna utan nässpray. :) Kramar

http://www.emmli89.bloggplatsen.se

 
En plats i solen

En plats i solen

17 mars 2014 20:51

Finns så många vackra brudklänningar :) Erik hälsar du får sluta blogga om sånt så jag inte blir mer sugen på gifta mig :)

Nej precis, i vårt fall vill vi allt lika mycket, så det är skönt, det har ju inte riktigt varit så innan i tidigare fall gällande mig, så detta är helt underbart! :) Nej har sagt att till sommaren skall jag sälja den, då vet man lite mer hur det känns och fungerar, inte för jag tror det förändras :)

Ja absolut det är bra och sakna och längta, det var ju hemskt när jag var i gbg, och nu skall han iväg ännu längre, men det skall väl gå, kommer väl terra bloggen en del haha kraam

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

17 mars 2014 21:37

Ja det finns jättefina klänningar. Har kollat runt på massa brudklänningar på sidor. Skulle vilja ha mint 5. Haha!

SV: Ja verkligen. Gillar hans timida sätt. Ibland skulle jag vilja testa på att vara standup-komiker.

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Eleonore

Eleonore

18 mars 2014 12:53

Åh jag ska genast spana in din bröllopskategori! Vi har smått börjat planera bröllop nästa sommar och behöver massa inspiration! Har nog tänkt hitta en maffig prinsessklänning till vigseln/middagen och sen en enklare till festen, dessa förslag var ju jättefina till det :D

Ja det är inte lätt med den här perioden när hon inte kan prata ordentligt än och göra sig förstådd och tar ut det genom att slåss/bitas/nypas men det är skönt att veta att set är en fas som går över. Ska bli skönt när sambon kommer hem så vi kan dela mer på allt. Sen ska jag och en kollega åka till ikea på fredag så jag får lite egentid där! 😊
Kram!

http://eleonorebk.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Skapa flashcards