MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 24 juni 2014

Tjejfest

Av Vivi - 24 juni 2014 17:00

I helgen blir det (som jag skrev tidigare) fest, först firar vi älskade pappa på fredag och sedan en liten tjejfest hemma hos mig.

På lördagens tjejfest blir det barnfritt och fritt från män/makar/sambos/parters/dammtussar/kramdjur ...

Det blir trevliga tjejer, vin, choklad, frukt, alkoholfritt och visning av sådana där vuxenleksaker. Vi blir inte så många, men det ska bli superkul ändå och jag ska verkligen försöka fixa till en kväll som blir riktigt rolig för oss som är där.


Hade vi varit några fler hade jag såklart slagit på stort och kanske haft ett tema eller på kvällen Jag älskar ju själv temafester och tycker det egentligen passar när som helst (inte bara maskerad på halloween).

Jag älskar att klä ut mig, men man behöver inte ha utklädning för att ha temafest. Du kan ha färgtema tillexempel eller ha en 80tals fest med 80tals tema på mat, musik, artiklar m.m


Hade vi som sagt blivit fler hade jag nog haft tjejfest med tema "dekadens", mycket choklad, vin och fnitter. Hittade lite produkter på kalaskompaniet som hade passat på det temat.


Lite ballonger med helium

Rött hjärta heliumballong


Dessa checkarna var ju hur kul som helst, de är checkar med 6st uppdrag att utföra under kvällen!

Girls night out checkar


Dessa shotglasen i form av snoppar var ju bara för roliga hihihi, lite kul får man ju ha.

Snopp shotglas


Sist men inte minst, en ögonmask...

den kan man ju bara till vilka kläder man vill antingen man vill klä ut sig eller inte

Ögonmask cancan svart


Det finns som sagt mycket man kan göra med en fest utan att ha en "vanlig maskerad"

Bara fantasin sätter gränser, jag älskar ju att anordna fester så vill ni ha tips, råd eller hjälp bara säg till !

 
 
Life of Johanna

Life of Johanna

24 juni 2014 17:35

Så synd jag missar detta :( Vill så gärna! :)
Kul du får träffa Magdalena :)

Håller tummarna för att du får ett jobb :) kramar

http://lifeofjohanna.se

 
felicia

felicia

25 juni 2014 20:31

vad kul

http://efji.se

Vivi

25 juni 2014 21:02

Ska bli superkul!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards