MissVivis synvinklar

Alla inlägg under september 2015

Av Vivi - 23 september 2015 16:38

Jag avskyr att vara timanställd.... Svårt att planera och när man planerat så ändras det. Känner tyvärr att bloggen får vila tills situationen blir bättre, är så otroligt stressad just nu... Saknar er, saknar bloggen, men vill att det ska kännas roligt och nu är jag mest stressad. Massa kramar

Av Vivi - 18 september 2015 13:45


Hej alla fina, underbara och TÅLMODIGA läsare,

är ni kvar ???

Jag levar, jag frodas inte direkt, men jag lever.

 

Det här med att jobba heltid, olika tider varje dag, ta hand om hem & barn

OCH ha fritidsintressen som t.ex blogg, det gick inte riktigt.

Nu lugnar det ned sig lite med jobbtiderna, vilken plånboken gråter över,

men det kanske är bra för mig.

Sedan vet man ju aldrig som timanställd, jobbtiderna blir lite oberäkneliga....

Jag trivs jättebra med jobbet, men inte med anställningsformen

så kan man summera det hela.

 

Hur som...jag har saknat er!

Kändes lite jäkligt att få offra roliga saker, som bloggen, så nu är jag tillbaka igen.

Sedan kanske jag får satsa på lite andra typer av inlägg

och framförallt sänka kraven på hur ofta jag bloggar och kommenterar.

 

Så ...nu har jag babblat nog.

Denna helgen är jag helt själv med lilleman medans maken rumlar runt med sina whiskeygubbar i Skottland (vilket han sååå förtjänar)

så lite viktigare & fler inlägg kommer nästa vecka.

 

Puss på er där ute i höstrusket!!

 

 

 

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Skapa flashcards