MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 7 april 2009

Trägolv ska det vara!!

Av Vivi - 7 april 2009 10:55

...på att det evrkligen blir träning ikväll?

Jag ahr ju avrit allt annat än duktig vad det gäller träningen sista tiden.

Jag har sååå dålig disciplin när det kommer till kritan, inte bra alls!

Vi gick iaf en lång promenad igår och idag hoppas jag att jag kommer iväg till gymmet, det blir i så fall första gången på jätte länge och det känns alltid lika jobbigt att börja träna igen efter en lång tids uppehåll.


Härliga planer inför påsken har jag iaf, middag med syster och hennes familj på torsdag, fredag får jag umgås med mina underbara tjejer i vårt lilla "tjejgäng" alias TD Crew (Tea Drinking Crew)

Lördag är inte upplanerat ännu, ev. Gislaved eller ensam hemma, påskdagen blir det förmodligen en familjemiddag hemma hos mamma & pappa!


Vi var förbi en f.d jobbarkompis till min sambo igår! Vi kollade in deras golv, vi ska förmodligen få ett prisförslag av deras företag på att lägga golv i huset... ek 14 m.m  Får vi ett pris under 30 000 för våra 70-75 kvadrat så tar vi det !! Golvet måste ju jämnas till och sånt, det hade varit skönt att få det lagt av proffs, vi kan ju ev. tom få lite pengar tillbaka pga rotavdraget!

Jag längtar så mycket efter vårt lilla hus nu!

Lite läskigt är det iof eftersom jag tror jag kommer få lite lätt lappsjuka av att bo så långt från La stada men det kommer nog uppvägas av trädgård, badkar och EGET hus !!! :D


 
 
Ingen bild

Karin

7 april 2009 11:56

det ska bli jättemysigt på fredag! men du.. Tea drinking crew om jag får be.... The drinking crew blir nåt helt annat ;) som jag inte direkt är med i ;) kram

 
Zandra

Zandra

7 april 2009 13:09

Det är så häftigt! När får ni flytta in? Ekgolv låter ju fint =)

När jag kom hem igår visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta över all jord ^^ Gissa vad de gjorde inatt. Samma sak igen! Fast bara jord över bordet denna gång.
Älskar bilden på hunden också när han verkligen klämt ner sig i katt-korgen ^^ Djur är dör sköna!

Lycka till med träningen! =) (Jag borde också komma igång. Kom nästan igång ett tag där.. =P)

http://drak.bloggagratis.se

 
Margita

Margita

7 april 2009 19:08

Här är en till som har dålig disciplin:-( En gång i veckan ungefär - jaja, bättre än inget men mitt mål är 2-3 ggr i veckan. Varför ska det vara så svårt???????
Ekgolv låter jättefint!! Förstår om du längtar till huset nu!:-)

http://mareli.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards