MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 8 april 2009

Nedrans pipfisar!

Av Vivi - 8 april 2009 08:15

Det var länge sedan jag sov en hel natt igenom och idag är jag lite extra trött och har helt klart vaknat på fel sida sängen!


Mina katter har börjat pipa (det är knappt ett mjau) på nätterna, främst på morgonen vid femtiden...känns lite som de vill säga:

- Matte, matte, husse ...solen börjar gå upp...vi vill leka, titta jag har fångat gosedjuret, matte prrrrr...får jag dricka ur ditt vatten glas *drick drick* prrrrr... pip.. kom igen nu latmaskar, upp och lek!!!


Detta leder till en ganska trött och irriterad matte... det känns lite jobbigt med min anställning nu också.

Vet att min kontaktperson på M. har mycket att göra men det känns lite tråkigt att min kollega här har fått två besök av sin kontaktperson och jag har inte fått ngt. Jag känner mig bortglömd och min situation på jobbet känns just nu inte särskilt säker, jag känner dessutom att jag inte är så bra på  mitt jobb, eller så är det jag som har för höga krav på mig själv.

Det är bara det att jag fortf. kopplar fel ibland, glömmer bort vad vissa är ansvariga för och ja .... jag hade väl helt enkelt inte velat göra några missatg alls och jag hade velat lära mig mer om de olika personerna i företaget. Vet bara inte riktigt hur och hur mycket jag ska engagera mig när jag inte vet om jag ska vara kvar här eller inte.... *suck*

Lite deppig idag helt enkelt ....

 
 
sanne

sanne

8 april 2009 10:32

Vaknade vid elva-tiden igårkväll och det var DITT fel *fniss* Du får kolla själv `ler*

Har oxå jobbat i bemanningsföretag och jag känner igen mej. Undrar om inte kontaktpersonerna ibland hellre besöker "viktigare" företag och sätter anställda i andra hand. Verkade så på mitt ställe..
Hoppas det ordnar sig och jag tror du är jätteduktig, fel gör alla och vem har inte blivit felkopplad??

http://zephyren.wordpress.com

 
malin-heléna

malin-heléna

8 april 2009 10:52

Uhh, låter som en jobbíg dag.. Hoppas att det löser sig snart med jobbet i alla fall. För när det krånglar på jobbet så så går de3t ofta ut över hela vardagen med. Man blir orolig över om man får stanna och det leder till oro över ekonomin osv.. och sådan oro är nog en av de värre.

För mig går det jätte bra på jobbet. Jag trivs suuuuper bra, har lärt mig alla saker väldigt fort (säger mina arbetskamrater och chef i alla fall, så jag litar på dem.) :)
Och hemma, med pojkvännen oc´h kissen går livet som det ska. :)
´Känner att jag är inne i en bra period av mitt liv just nu. :)

Men hoppas att din dag blir lite gladare fram mot eftermiddagen. Kanske en fika med en vän eller myskväll med pojken och katterna. :) Kram

http://malinhelena.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards