Direktlänk till inlägg 15 maj 2009
Som jag skrev i mitt förra inlägg verkar ju Telenor har bytt bort sin service-känsla tillsammans med namnet Vodephone!
I detta fallet gäller det Bredbandsbolaget , de är ju sammansvetsade med Telenor på ngt sätt, samarbetar eller nått....
Vi har kollat hur man gör vid en flytt tidigare och 2 veckor innan skulle man anmäla det, inga problem tänkte vi ! Tills vi ringde igår ....
Tydligen levererat de ej till vår nya adress... vi har en bindning tid på 1½ år kvar som de säger att vi snällt får betala.... VA F-N! (Ursäkta språket)
De levererar varken bredband, TV eller telefonin så allt kommer vi få försöka hitta en ny leverantör för , inte bara det utan vi får betala för något vi inte kan använda, nästan 10 000 kommer det kosta oss totalt !!
Hur i helsicke kan man veta sånt, när vi frågade om flytt kunde de inte nämnt den lilla detajen??? Får man verkligen göra så här ??????
Enda alternativet är om de som flyttar in i vår lägenhet vill ta över abonnemangen men då ska ju de inte ha ett befintligt abonnemang och dessutom vilja ha just det paketet vi har ....inte troligt *suck*
Pojken var JÄTTEledsen över detta igår och jag är skitförbannad...man måste kunna ta detta längre...
Någon som vet vad man kan göra ????
Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.