Direktlänk till inlägg 25 juni 2009
..Nej det borde inte kalla det för kundservice inte heller kundhjälp utan kanske kundinformation, om ens det ....
Vi har haft elavbrott, kl sex i morse ngn gång försvann elen, när jag kom till jobbet så hörde jag av mig till mitt elbolag, de JAG BETALAR el till.... får svaret:
Tyvär måste nu höra av dig till de som har nätet, vi är bara ditt handelsbolag.
De hade hört ngt om elavbrott i Laholm men kunde inte ge ngn information. Ursäkta mig men är det inte deras jobb att höra av sig till nätleverantörerna, jag betalar dem för att leverara el till mitt hus, om elen inte kommer ska väl DE ta reda på varför....
Som tur var har vi bara 1 månads uppsägning på elen så jag tänker inte vara kvar hos HEM ! :p ****
Vad har hänt med kundservicen, den jag värderar högst, jag jobbar ju själv med det och sätter stort värde i att ge bra service, det gör mig glad att göra andra glada!
TELIA är likadana som HEM, deras svar när jag tyckte det var orimligt lång tid att vänta två månader på internet/tv och telefon var i princip
"tuff luck" "vi har mycket att göra nu så tyvärr"
Inget "jag ber om ursäkt för detta men..."
Nu har vi inget annat väl än att ta Telia eftersom de har äganderätt (eller nått sånt) till stationen på vår adress *SUCK*
Återigen ....vart har kundservicen tagit vägen ???
*gnällgnäll*
/Gnälltanten!
Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.