MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 8 september 2009

Say what ????

Av Vivi - 8 september 2009 08:29

Okej ..högst förvirrande ...här har man varit hemma och varit sjuk, legat i soffan och inte orkat ägna datorn eller bloggen (tyvärr) en endaste tanke och när man kommer tillbaka är allt ändrat !!

När jag skulle logga in idag så förstod jag inte varför jag inte kom in på bloggagratis.se , massa olika teorier kom upp i huvudet... jag trodde mest på att ngn hade hackat sig in och gjort en massa ändringar på bloggagratis. Sedan tog jag mig faktiskt tid att läsa vad det stod och hör & häpna hade bloggagratis blivit bloggplatsen helt självmant och frivilligt. Hmmm... får se vad jag tycker om detta när jag undersökt saken närmare....

Jag är iaf frisk nu och jag är ledsen att jag är så dålig på att uppdatera när jag är hemma...

Hoppas ni alla mår bra iaf ..ska genast ut och uppdatera mig på era bloggar !!

*kram*

 
 
Zandra

Zandra

8 september 2009 11:53

Äntligen är du tillbaka! :D
Jag blev lika förvirrad jag nu när jag skulle logga in :S
Trodde det var något fel på DNS'en så man skickades till fel sida.
Spännande med nya funktioner. Ska se om jag fattar något...

http://drak.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

8 september 2009 15:10

Hej! Jag har vetat länge att dom skulle göra om sidan, men inte såååå MYCKET!! Jag vet inte om jag kommer att lära mig nååågooontiiing!!??

http://malinbloggen

 
Sussi

Sussi

8 september 2009 22:21

Jag trodde jag hade slagit nån bokstav fel så jag provade knappa in allt igen men döm av min förvåning när det blev samma sak hihi
Till slut så läste även jag"!!

Sov så gott

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards