MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 2 november 2009

Shopaholic....

Av Vivi - 2 november 2009 14:16

Ja ... det blir nog den ikväll, det var en av filmerna som följde med oss hem i söndags!

Känns som om jag borde känna igen mig i den filmen....åtminstone om man ser till titeln.

Vad är det som gör att man aldrig kan få nog??

Jag hittar alltid ngt nytt jag vill ha och jag älskar känslan av att ha nya plagg hemma, när jag går i en butik finns det alltid plagg som ska errövras...kanske bor det en liten pirat i mig ändå ... Flört

  


Jag har ju en dröm att en dag våga mig på att ta det stora klivet och öppna en egen butik, men hur ska det gå ?

Jag kommer väl själv bli den största kunden, kommer sluta med att jag inte kan plocka ut lön alls för jag tar ut den i kläder varje månad! Tungan ute


   


Nej ...jag får ta och gräva fram lite mer jag kan försöka sälja på Bloppis! 

 
 
Maddo

Maddo

2 november 2009 18:02

Mycket vill ha mer.. ;)


Åååh, älska betty boop!! =)

På tal om komplimanger är det nog bättre att höra att man är trevlig än att man ser bra ut. Även om det är roligt att se bra ut såklart.. :)

Nej, nu ska jag fortsätta kolla vad du skrivit idag! Det brukar ju vara mer än ett inlägg. hihi..

Kramar

http://blogg.dreammaddo.se

 
Malin

Malin

2 november 2009 18:31

Idag kommer dokuskåpan "gekås"! Ska du kolla på det?? =)

http://malinbloggen.bloggagratis.se

 
Maddo

Maddo

2 november 2009 18:59

Hehe, jaa ibland vet man ju inte bara vad man ska skriva! :P

Förr skrev man ju typ *ville bara lämna ett tassavtryck* och det räckte.. varför gör man inte sånt längre? Är det ett steg in i vuxenvärlden att allt ska konkretiseras? Vad hur varför.. :P

http://blogg.dreammaddo.se

 
Sussi

Sussi

2 november 2009 19:48

Precis så som du beskriver, känner jag med hihi
Man får helt enkelt ta och titta på såpan från Ullared i kväll och inse att man är rätt så normal ändå :-)

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards