MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 4 december 2009

Oups I did it again.... och jag behöver er hjälp....

Av Vivi - 4 december 2009 08:10

Japps...

Det är ju faktiskt helt osannolik och väldigt typiskt att när jag går in på Åhléns

10 min. innan de stänger så snubblar jag över en söt liten svart sak.

Det är taskigt ... jag som inte skulle köpa ngn klänning...

299kr fattigare är jag nu frågan är ... är den värd det ?


Så hjäp mig nu ...

1) Behålla den och ha den på julfesten ikväll!

2) Lämna tillbaka den, du kan hitta ngt snyggare för 299kr

3) Lämna tillbaka den du ska inte köpa fler kläder!

4) Fiiiin, men byt den till en annan färg ! (finns b.la ljusrosa)


  

 
 
Ingen bild

V

4 december 2009 09:13

Alternativ 1. Tillsammans med något fint, längre halsband & lite armband, så blir det kanon smyggt till julfesten. :D

 
Maddo

Maddo

4 december 2009 10:00

Nämen, ska du inte ha lite mer färg till julfesten? Och skulle du inte hålla i pengarna? Hehe, det är svårt ibland. Känn efter om du kommer använda den ofta för isåfall är det bara att behålla men är det en engångs-klänning/tunika så är det bara gå tillbaka med svansen mellan benen :P

http://blogg.dreammaddo.se

 
Karin

Karin

4 december 2009 10:26

BEHÅLL!!! skitsnygg på dig :) (ja jag är värdelös när man ska försöka låta bli att shoppa ;) ) kram

http://www.ka-os.se

 
Zandra

Zandra

4 december 2009 19:08

Min först tanke var att 299 kr var ganska mycket för en så enkel klänning. Den har ju inte massa fräsiga detaljer direkt.
Fast den är ju väldigt snygg...!
Men kanske att den saknar något. Ett band med rosett kanske där själva kjolen på klänningen börjar. Alltså ganska högt upp. Det kan man ju sätta dit själv, och då är svart perfekt för det passar alla färger av band. Då kan du matcha band med skorna t.ex :D

Hehe, förlåt Vivi's plånbok. Men jag kan inte säga att den inte var fin ^^

http://drak.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

4 december 2009 19:28

Nu är ju du redan på julfesten så jag får väl allt hålla mig tills du lägger ut vad det var du hade på dig!
Även om jag tycker den svarta du köpte nu är jättefin så är jag så förtjust i din svarta klänning med vita blommorna. Jag tycker den är jättefin! Skitsamma om du hade den förra året..

Jag är så rätt för att om jag tar massage första gången så kommer jag bli tvungen sen för att man får så ont. Jag har hört några som råkat ut för det. Nu kan dom inte vara utan!

Hoppas du får riktigt kul på julfesten

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards