MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 5 december 2009

Festlig julfest!

Av Vivi - 5 december 2009 16:48

Nog föredrog jag egentligen Tylöhus Julbord framför Wild west, man uppskattar nog Wild west mer om man äter rött kött   

En stort plus för underhållning och framför allt de amerikanske rätterna på borden som kalkon & pumpapaj m.m


Själv festen igår var helt underbar, lite småstelt i början var det , men det släppte allt eftersom maten ätits upp och ölen slunkit ned    

Jag måste säga att även om jag visserligen inte varit på överdrivet många personal- eller julfester så var denna den roligaste. Jag har så otroligt roligt och trevligt hela kvällen med alla goa människor.

Jag fick så mycker komplimanger och beröm för mitt arbete att jag inte hade behövt dricka en droppe alkohol, jag hade varit helt yr i mössan av glädje ändå.   

Vi åt, drack, dansade, pratade och mör hela kvällen, det var underbart och det är som sagt så otroligt gulliga männsikor man jobbar med!

Det enda minuset är väl att det nu känns ännu tråkigare att jag förmodligen får sluta....


Jag fick ingen bra bild på mig själv så ni får verkligen ursäkta det knasiga försöket nedan, klänningen fick jag faktiskt beröm för och det kommer användas flitigt!

(Den har ett svart sidenband man knyter där bak, men det syns inte på bilden.)

Har mina favorit accosearer till, min D&G klocka, police halsband, armbandet med "kristallnitar" från Astrid & Agnes och så mina realtivt nya skor!



         

 
 
Skönhetsbloggen!

Skönhetsbloggen!

5 december 2009 17:06

Jättefin klänning! :)

http://sockervadd.blogg.se

 
Zandra

Zandra

5 december 2009 20:01

RAWR! Vilken snygging! Gud så tjusig du är! Härligt med massa komplimanger. Kan inte kollegorna säga att det där till din chef också så dom fattar att dom måste behålla dig.

Härligt att du hade så kul! Våra "personalfester" med mitt jobb är alltid väldigt små tillställningar eftersom vi bara är 4 st. Men de är desto blötare ^^ Vi dricker för ett helt kompani. Och varje gång tänker jag att "denna gången ska jag inte dricka så mycket och så fort". det har hittills aldrig lyckats, och jag har faktiskt haft några av mitt livs värsta fyllor efter våra företagsöl :P

http://drak.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

5 december 2009 20:39

Förstår att du gillade den. När helheten är med så var du jättefin :-)
Kul att festen var så kul och att du fick så mycket beröm. Jag har så svårt att se att dom ska säga upp nån dom rosar så mycket. Håller tummarna för att du ska få stanna

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Fisan

Fisan

7 december 2009 10:06

Gud va skönt att höra att jag stog på benen och inte var otrevlig ;-)

Jag tycker bara det blir så himla svårt i sånna sammanhang, när det är så många man vill hinna umgås med men så lite tid att göra det på.

Oavsett så var det väldigt roligt, du var jättefin och jag hoppas att du får stanna kvar så vi får fira fler jular ihop =)

http://fisansblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards