MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 10 december 2009

Nyklippt

Av Vivi - 10 december 2009 08:46

Japps då var man nyklippt igen, känns som om håret blir kortare och kortare för varje gång....

 Oh no kort hår!   korthår!   (april 09)


Nu kommer jag ju iof inte klippa mig mer innan bröllopet,

det ska bli långt och lagom slitet då är det tydligen lättast att sätta upp frisyrer.   


Ush ....jag känner mig fortfarande hängig, ur form, trött, frusen och ganska trist!

Det är alltid mysigt att träffa "mina" tjejer, men igår hjälpte det inte och gav inte mig den energin som de brukar. Jag kände mig faktiskt bara mer tråkig än vanligt...

Det kändes som om de skämt jag försökte mig på blev fel och jag hade inget intressant eller spännande att tillföra ...jag var bara tråkig, trist och tråkig!

(Hoppas inte ni tar illa vid er av detta tjejer)


Jag har sådana här perioder ibland, när jag var "partybrud" så var jag rätt så vältränad, var ute och dansade varje helg nästan, fick en massa komplimanger

och nu ...

Det är en sådan stor skillnad!

Nu är jag den grå trista lanttjejen, missförstå mig inte för jag trivs med min pojke , mitt hus osv, jag är verkligen lycklig, men ibland dalar mitt självförtroende helt enkelt. Jag saknar att känna mig riktigt attraktiv och snygg på ett egentligen väldigt ytligt och kommersiellt sätt!

En hemsk sanning , men ändå en sanning ...




 
 
Karin

Karin

10 december 2009 09:37

men gumman.. du är inte trist och tråkig! ibland känner man sig så, men vi tycker inte det.. det hoppas jag att du vet.. förlåt om vi fick dig att känna dig så.. jag känner mig ju också sån i perioder, och det är ju som vi har pratat om, ens egna självkänsla som dalar... massa kram

http://www.ka-os.se

 
Maddo

Maddo

10 december 2009 13:20

Så tänkvärt! Jag saknar också den partytiden när man fick massa positiva kommentarer!! Det är väl det bästa i den världen, det finns bra saker i "den andra världen" också men ibland saknar man komplimanger från okända och partystämmningen..

Tack,t ack, tack! :) Bananflugorna går frammåt! :)

Hehe, men jag måste ju träna två gånger i veckan! Igår hoppade jag dessutom in för en annan som inte kunde så det var jobbigår. :D Blir samma pass nästa veca, känns skoj! =)

Kram

http://blogg.dreammaddo.se

 
Sussi

Sussi

10 december 2009 19:36

Det är inte alltid man känner sig på top. Vikten har ökat och man har ändrat uppfattning om hur en partykväll ska vara. Förr gick man gärna ut och dansade men inte nu.
Nu vill man hellre sitta hemma hos nån och snacka istället.. Snacka om att börja bli gammal hihi

Julgranskulor fanns det till halva priset i den Maxi butiken jag var i. Hoppas du fick tag i en sån :-)

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Zandra

Zandra

12 december 2009 12:51

Du är verkligen inte tråkig! Varken i sätt eller utseende! Och jag älskar din klädstil! Du vet hur en tunika ska bäras upp ;) Du får aldrig se ner på dig själv, du är en fantastisk människa! Ärlig och öppen. Du är bra! Säg det till dig själv framför spegeln varje morgon.

http://isdrommar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards