MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 29 januari 2010

Mindre bloggande i framtiden....

Av Vivi - 29 januari 2010 09:41

Hej alla mina fina bloggisar & läsare!

Tyvärr måste jag berätta att det förmodligen kommer bli mycket mindre bloggande här i framtiden...

 

Det har varit så mycket denna veckan att jag inte har koll på hur mycket jag skrivit om jobbet....

Jag har fått uppsägningspapperna nu från Manpower, jag jobbar februari ut sedan är det "finito". Jag har hängt löst så länge att jag inte riktigt orkar reagera över att jag snart blir arbetslös ...igen.

Kanske att intervjun jag var på i måndags räddar mig, men de har inte hört av sig och de bådar inte riktigt gott...

 

Min ersättare kommer hit nästa vecka och jag ska lära upp henne i några dagar, sedan ska vi väl jobba parallellt i en måndag, hon ska få lite andra sysslor än växeln också. Det känns roligt att inte behöva vara ensam här, men jag kommer inte kunna blogga som jag gör nu.

Jag har nog tur om ja hinner med ett inlägg under arbetsdagen, ska försöka blogga hemmifrån, men jag är riktigt dålig på det tyvärrr då jag inte riktigt trivs vid vår stationära dator.

 

Nu vet ni läget iaf ... jag kommer inte försvinna !

Jag kommer bara inte kunna skriva till er lika ofta !

  



 
 
Zandra

Zandra

29 januari 2010 10:41

Jag tycker absolut du kan prata med personalchefen om denne betett sig illa. Men kanske är det bra att vänta tills sista dagarna du är kvar där.
Samtidigt som det också är bättre att ta upp det på en gång.

Hur ska jag klara mig utan dina inlägg? :(
Får hoppas på att du orkar med lite hemmabloggande!

Du kan ju ringa till klockbutiken och fråga. Då visar du att du är genuint intresserad :)

http://drak.bloggagratis.se

 
malin-heléna

malin-heléna

29 januari 2010 10:53

Måste bara fråga. Hur kommer det sig att de gör sig av med dig och sedan anställer en ny?? Varför har de inte kvar dig då bara? :(
Angående inlägget ovan så kan det ju vara svårt att skälla på en chef. Men å andra sidan... Är det något riktigt ofel är det svårt att vara tyst med.
Svårt att säga bu eller bä när man inte vet riktigt vad det handlar om också dock.

Sv: Rida hela helgen blir bra träning det! ;) Själv ska jag jobba hela helgen.. Morgon dessutom! Jag hatar att jobba morgon och nu ska jag upp 7.00 2 mornar i rad!! Uhh..
Ja, det blev en liten kaka igår, men bara en liten. Och idag ska jag göra kladdkaka, hahaha.. Onyttga malin, men det är mummisgt. Och jag ska ha en mysig hemma fredagskväll. :)

http://malin-helena.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

29 januari 2010 13:34

Håller med Zandra..
Ring eller gå in till klockbutiken och fråga om jobbet! Det är bara bra att visa lite engagemang..
Tråkigt att du fått papprerna nu. Håller tummarna på klockaffärsjobbet

Vad trist att du inte kommer kunna blogga så mycket mer. Hoppas du orkar göra det hemifrån för jag tycker så mycket om att läsa din blogg. Du har många intressanta saker att blogga om

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Maddo

Maddo

29 januari 2010 22:19

Läst ikapp nu, phew! Klart vi har överseende! Ibland kan det vara skönt när man inte bloggar så ofta så tro inte att vi dör inte! ;)

Kramar

http://blogg.dreammaddo.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards