MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 4 februari 2010

Säng säng säng sovasova säng säng säng....

Av Vivi - 4 februari 2010 08:43

Hi hi ...pappa var ett riktigt fan av galenskaparna, denna minns ni väl   



Ja... jag är riktigt seg idag *gäsp*, hade varit grymt skönt att ligga och dra sig några timmar i morse!

 

Jag har dock en massa att göra idag, ska in till stan och fixa några grejjer inför M´s 30 årsdag som vi firar på lördag, köpa det sista för att kunna skicka ut inbjudningarna till bröllopet.

Sedan ska min syster hämta mig och vi far iväg till en bokbytarkväll, tre böcker har jag med mig denna gång.  Det går långsamt med läsningen för jag är i en ickeläsar period just nu. Hoppas jag komemr igång igen snart, älskar ju faktiskt att läsa böcker!

 

Jag skulle tränat igår, men humöret var i botten vilket dessutom resuterade i ett litet bråk med min pojke... nej ingen bra dag igår, bara tröttsam!

Hoppas jag kan samla lite härlig positiv energi i helgen!

 

Tjipp tjipp

 



 
 
Zandra

Zandra

4 februari 2010 09:56

Jodå, jag kom hem, fast inte förrän efter 22. Zzzz... Men det var tur jag gick på föreläsningen för vi gjorde ett grupparbete som ska redovisas på måndag. Det hade varit svårt att ta igen.
Och när jag kom hem hade älsklingen lagat pannkakor för att göra mig på bra humör! :) Det var gulligt!

Jo det där murmeldjuret som hade spått väder. Det var verkligen ett riktigt murmeldjur jag menade. Inte en människa som kallas murmel. Utan den där lilla knubbiga gnagaren murmel. Det var det som gjorde det hela så underligt :P Hur kan ett djur veta? Och hur kan det tala om det för människorna?

Jaa, det är nog bra att skrika. Om man kan hålla sig ifrån att säga för elaka saker. Min pojke är lite för duktig på att häva ur sig dräpande saker som sitter kvar även efter bråket. När han blir arg blir han så himla förbannad så han kan inte besinna sig. En gång slängde han till och med handgripligen ut mig ^^ Det tycker jag är jättekul nu och fnissar åt det. Men då var det inte så kul. Jag hade svårt att komma över det sen.

http://drak.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

4 februari 2010 12:29

Tyvärr är det våra respektive som får lida när vårat humör inte är på topp. Men av nån konstig anledning, tar dom det inte så hårt. Dom känner nog oss bättre än vad man tror ;-)

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Karin

Karin

4 februari 2010 16:21

jaa säng säng säng!! blev vi också torterade med när vi var små ;)

http://www.ka-os.se

 
Maddo

Maddo

5 februari 2010 08:58

nej, inte bråk!! :( Hoppas det löst sig nu? Kramar

http://blogg.dreammaddo.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards