MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

Detta ger mig ro - bilder

Av Vivi - 10 maj 2010 21:27

 

Här är några bilder på vår trädgård!

Jag har verkligen börjat älska vår trädgård

och det ger mig ro att gå omkring i den och fixa.

Tänk att jag är lite lik min farmor där ändå  ...

 

Vad saker och ting heter är jag sämre på ..som den där gula...

  

 

Solnedgång i vår trädgård 

 

Denna vet jag : Magnolia!

    

 

Körbärsträdet

  

 

"Med en enkel tulipan...."

  

 

 
 
Sussi

Sussi

11 maj 2010 08:16

Den bästa årstiden är våren. Det är så vackert att se allt slå ut :)
Trädgården är ens fristad. Där kan man vara för sig själv och tänka. Är det vackert runtom så blir det ju lättare..

Nu börjar jag låta som en människa igen så rösten börjar återvända och JA, det var värt det :)
Synd att jag inte kom ihåg vad blomman hette, den som såg ut som en solros. Guladia eller nåt sånt tror jag det var..

Ha en fin fin dag

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Maddo

Maddo

11 maj 2010 10:27

så vackert och rofyllt det ser ut! Har ni stor trädgård?

http://blogg.dreammaddo.se

 
Karin

Karin

11 maj 2010 13:51

den gula busken är en forsythia :). de är jättefina! Det är mysigt att ha en trädgård att pyssla med, er är jättefint.

Stor kram vännen... och du.. man får vara ledsen

http://www.ka-os.se

 
Margita

Margita

12 maj 2010 15:03

Vilken härlig trädgård du har! Det är verkligen en lisa för själen att gå omkring och dona och fixa - jag älskar det och får kraft och energi av att vara i en trädgård. Avundsjuk på dig som har en magnolia!!! ;-)

http://sengas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards