MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 21 juni 2010

Foton från min style:ing

Av Vivi - 21 juni 2010 08:56

Jag är så otroligt trött efter denna helgen !!

Det var varit full rulle sedan i torsdags, visst.... lördagen var ganska stillsam,

 men det har ändå blivit på tok för lite sömn senaste tiden.

Men jag har haft såååå roligt !!

 

Igår fotograferandes jag och två andra tjejer, vi blev omstylade till brudar och i fotorepotaget får man följa förvanlingen från osminkad vardag till bländande vacker brud & jag älskade min style:ing.

Jag blev rätt hårt sminkad och tufft style:ad, vet inte hur fotografierna blev,

 men det hittar förhoppningsvis ngt användbart   

 

Riktigt kul var det och jag tycker verkligen alla borde få pröva på att bli sminkade och fotograferade ngn gång i livet!!

Det finns ju rätt många företag som jobbar just med detta.

De tar inget betalt för smink & style:ing , men de brukar ta ca 600kr per fotografi istället och det blir billigare ju fler du köper, t.ex 2000kr för 10st. 

Det tycker inte jag är så farligt, en "vanlig" fotograf kan ta 3000kr och då får du typ 5-10 bilder.

 

Jag vet inte om jag får avslöja vilken tidning vi kommer vara med i ....

den kommer inte ut förrän i oktober, men förhoppningsvis får jag lite bilder från fotograferingen snart och lovar visa er några av dem.

 

Jag är ingen modell och ingen fotograf, men här får ni se lite hur jag var sminkad !

 

Sotade ögon

 

 

Titta en modell som äter! *fniss*

    

 

Den obligatoriska posa framför badrumsspegel-bilden!   

 

 

En klassisk Vivi bild...lite halv ansträngd min  ...   

    

 

 
 
Nettis

Nettis

21 juni 2010 09:34

Wow, sminkningen blev jätte fin :) ! När står bröllopet :) ?! Man får gråta på sitt eget bröllop, så länge det är glädjetårar, haha ;D !

Japp, mammas dator verkar trivas bra hos mig... hihi ;D !
Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggplatsen.se

 
Maliin

Maliin

21 juni 2010 11:44

Najs eyes! :D

Sv; Haha, det kan vara vårat Öland ;)
Nej, men Öland är riktigt fint. Ganska långt bort från allt annat tycker jag, men det är skönt.

Så, hur länge ska ni vara där? :)
Kramis

http://www.inyoureyes.bloggagratis.se

 
Maddo

Maddo

21 juni 2010 12:25

Oooh, fin du är! =)

Lugn..? Vad är det? Hur gör man? Jag är HELT JÄVLA SLUT! Ska inte en semester vara avkopplande? :P

Ikväll ska jag hem. Min säng. ooh, längtar! Jag har haft trevligt men.. hemma ÄR bäst! :)

Kramar!

http://blogg.dreammaddo.se

 
Zandra

Zandra

21 juni 2010 17:02

Oh my! Gud vad snygg du är! Den sminkningen lyfte verkligen fram dina ögon!
Vad spännande att få se bilder sen! Du måste säga till när tidningen kommit ut också så man kan köpa ett ex! Var säkert bra för dina bröllopsnerver med detta också. Kanske fick du lite bättre koll på vad du vill ha?

Jag tycker vi bestämmer ett datum redan nu så ett verkligen blir av. Kanske lördagen där (31:a juli) om ni skulle på bröllop på fredagen. Har inte pratat med pojken, men skulle gissa att han inte planerat något så långt fram.

Det blir mycket bröllop för din del denna sommaren :) Bröllops-modell, brud på eget bröllop och så besök på annans bröllop. Och inte att förglömma prinsessbröllopet! Vilken bröllopssommar! :D

http://drak.bloggagratis.se

 
riesling

riesling

21 juni 2010 19:44

Men åh, vad fin du var med den sminkningen!!!
Ska bli jättekul att se kort sedan!

http://riesling.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

22 juni 2010 08:33

Men vad kul. Det där skulla jag vilja göra någon gång. det är skoj när man blir sminkad. Oftast klarar man tyvärr inte av att göra en likadan själv. Du blev jättefin. Det ska bli kul att se bilderna sen :)

Haha ett randigt hus kanske skulle vara något. Vi skulle nog vara dom enda som har det i alla fall hihi

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Budda

Budda

24 juni 2010 00:43

Men! Vilka vackra ögon. Både sminkning och färg.
Måste vara jättekul att bli stylad?

Härligt att läsa om Öland där jag var mycketsom barn.

Glad midsommar och all lycka från Budda som hittade hit via rampljuset. :)

http://www.budda.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards