MissVivis synvinklar

Alla inlägg under december 2010

Av Vivi - 2 december 2010 07:30

Dagens bästa:

Mexico here we come... precis just nu har förhoppningsvis flygplanet lyft !!


Dagens info:

Bara för att jag lämnar bloggen i några veckor så lämnar jag inte er helt, jag kanske inte kan svara på kommentarer så ofta, men jag har redan lagt upp ett par inlägg.

Det kommer komma minst ett inlägg per dag under tiden jag är borta !

 

Dagens Nemi:

Ha ha ... lättväckt ?


Dagens fynd:

Julklänning på Bubbleroom, idag kostar den bara 149kr !!

Bubbleroom.se" src="http://images.bubbleroom.se/data/product/thumb-300/i-ciqa-dr1-36824-4.jpg" alt="ICHI I-Ciqa-Dr1 High Risk Red på Bubbleroom.se" />

Av Vivi - 1 december 2010 18:32

Lite resfeber har jag no, mycket är det som snurrar i huvudet.

Jag lyckades nämligen idag packa ihop, stänga av dator och gå och säga hejdå till kollegorna och få svaret "ska du redan gå?"

Då hade jag sett fel på klockan och packat ihop en timma för tidigt !!!

  

Nu är det lite mindre än timmar tills vi åker och allt är nästan fixat och packat!

Jag hoppas ni har det bra här i kylan tills jag kommer tillbaka!

Håll er varma med mycket mys och många skratt!


Lämnar er med en av mina favoritlåtar som jag nu såg att de hade gjort en video på!

Jag fick ta fram den sotra näsduken denna gången!


Av Vivi - 1 december 2010 16:30

Ja jösses...ikväll bär det av!

Det blir ett par timmars körning upp till arlanda och sedan går flyget i morgonbitti. 

    

Katterna är hos svärmor, de lämnde vi där i fredags, så jag vet att de har det bra och är i tryggt förvar (detta hindrade dock mig inte från att börja lipa när vi körde därifrån).

Mamma är husvakterska & kommer bo i huset så det vet jag också är i trygga händer, allt är städat och i ordninggjort, väskorna packade...

 

Jag tror inte att jag kommer inse hur fruktansvärt härligt detta kommer bli förrän vi väl är där. Det har varit ett tufft år och denna resan behövs.

När jag landat, slängt på mig en bikini och lagt mig under ett parasoll med en drink i handen då kommer jag nog fatta att jag har semester och inte vilken semester som helst utan vår bröllopsresa!   

 

Jag kommer försöka blogga från hotellet när jag får chansen, men jag kommer nog inte överanstränga mig allt för mycket med att leta efter datorer.

Ett par inlägg  hoppas jag däremot få till så att ni vet att jag lever och har det bra, inte fastnat i något knarkkrig eller liknande   

Jag har också redan lagt upp ett antal inlägg, så ni kommer få minst ett inlägg om dagen mellan den 2-18 december !!

 

Ha det nu så underbart i vintermyset,

ta vara på er så hörs vi snart !!

  

 

Av Vivi - 1 december 2010 13:12

Jag skulle ju inte tävla nu när jag reser bort men ...

Sussie hade en så himla rolig tävling så jag kan inte låta bli !

 

  


Jag är med och tävlar hos allt-om-inget om det här väggordet i svart med texten God Jul

Tävla HÄR du med!

Av Vivi - 1 december 2010 12:30

Ni som har följt mig ett tag har nog förstått

hur mycket jag älskar skor, jag har varit riktigt duktig

senaste tiden och låtit all sko-shopping vara.

Nu tänkte jag tipsa er om lite snygga skor inför jul och nyår !

 

Brandos.se

 

Blink 439kr

Skor - Blink: Countess | Parbild

 

Donna Girl 319kr

Skor - Donna Girl: 2199301 | Yttersidan av skon

 

Donna Girl 699kr - Nästan likadana som mina bröllopsskor!

Skor - Donna Girl: 4370711 | Parbild

 

På Bianco:

650kr, finns även i beige & svart

product view of: Sanne Sandal

 

500kr finns även i svart, rött & beige

 

 

 

 

I morgon kommer jag visa ett par jul- & nyårsklänningar

Av Vivi - 1 december 2010 08:30

Dagens förhoppning:

Hoppas hoppas vädret är okej, i kväll ska vi köra till flygplatsen & jag hoppas inte vädret kommer göra oss försenade även om vi åker i väääldigt god tid !!

Är väldigt glad över att vi inte bokade tågbiljetter iaf !


Dagens info:

Nackdel med att vaxa låren : celluliterna syns bättre   *dho*  


Dagens vill ha:

449kr på Bonprix.se ... vill ha !!!!!!

Aftonklänning


Dagens stripp:

Ha ha ha tänk om det var så enkelt

(klicka på bilden för att se hela)

Rose Is Rose

 

Dagens katt:

  

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards