MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Verklighetsflykt i Rosa....

Av Vivi - 19 januari 2011 14:19

Jag har ju en klänning jag kan ha på min 30 års dag,

denna kommer passa bra !

  


Men när jag sitter och är allmänt olycklig på jobbet

så är det svårt att låta bli att "fönstershoppa"

Funderar över tre saker...

Är denna värd 550kr, är den svår att sy in ?

Och kan man ha den en utekväll i februari på sin 30års fest

eller är den för somrig ?

Klicka för att stänga fönstret

 
 
nicole

nicole

19 januari 2011 15:53

Snygg :)

Jadu, stryka vad är det? hahaha :) Aldrig strykt en skjorta!! miiihihi

Ställer jag den frågan blir han helt tyst... inte kanske den reaktionen man vill ha men den får jag. så försöker han bara prata bort det för att han inte vill säga NEJ rätt ut.. Lite jobbigt sits man sitter i. Jo precis, något år till klarar jag nog att vänta hehe :)

http://nicolefagerholm.blogg.se

 
Karin

Karin

19 januari 2011 17:22

jag måste nog säga att jag tycker den är för somrig för en utekväll i februari.. dessutom onödigt att lägga dom pengarna om du måste sy in den.. med tanke på modellen kan det vara lite meckigt också...
jag tycker den svarta är kanonfin och passar fint på vintern!
kram

http://www.ka-os.se

 
susanna55

susanna55

19 januari 2011 18:19

Snygg!!

http://susanna55.bloggplatsen.se

 
simplysandy

simplysandy

19 januari 2011 18:31

Ja jag tycker nog den är värd den summan. O du kan absolut ha den en utekväll i februari:) Hur den är att sy in törs jag inte svara på däremot.
Kram på dej!

http://www.simplysandy.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

19 januari 2011 19:47

När fyller du 30?=)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

19 januari 2011 20:19

Jag är ju så förtjust i din svarta klänning så för min del så tycker jag inte du behöver köpa någon annan. Du har ju en så fin klänning redan :)

Förstår att din bröllopsdag var den lyckligaste dagen i ditt liv men den kommer nog få sällskap i framtiden ;)

Det värsta är att min crosstrainer verkar vara omutbar.. ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Fnulan

Fnulan

19 januari 2011 21:22

Du ser ut som en dröm på ditt bröllop jisses så vacker du var!!!! Och fina kort med!!
Klänningen du har är jättefin men "köpeklänningen" är skitläcker... Så vad är du ute efter för respons av gästerna?

Sv: Vi är lika kära och puttinuttiga vi två! Eller... jag är......

http://fnulan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards