MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Ledsen...

Av Vivi - 21 januari 2011 15:48

Jag är ledsen men jag har inte så mycket att skriva om, min ork tog slut.

Jag har ingen energi över till vänner eller bloggisar just nu, hoppas ni förlåter mig. Jag kommer nog vara lite osocial över helgen.

Jag är trasig....

Jag hoppas jag kan pussla ihop bitarna av mig själv under denna lilla ledighet så att jag slipper gå sönder helt.

 

Ha en riktigt bra helg!

 

  

 

  

 

 
 
Margita

Margita

21 januari 2011 17:09

du behöver inte svara...vila nu!! ville bara säga att jag tänker på dig. Hoppas du mår bättre snart! Kram

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Karin

Karin

21 januari 2011 17:33

stor kram vännen

http://www.ka-os.se

 
Johanna

Johanna

21 januari 2011 17:48

*kramar om*

förstår helt, och förlåter såklart :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Jenny

Jenny

21 januari 2011 20:13

Hoppas att du mår bättre snart <3

http://jennyelin.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

21 januari 2011 21:32

Men Vivigumman. Hur är det med dig? Nu blir jag lite ledsen för din skull som verkar må så dåligt. Hoppas helgen helar dig igen med många roliga aktiviteter..

Trist att du gått upp fast du varit duktig. Det är inte skojigt..

Sv. En rosa gris skiljer våra nycklar åt! Du kan nog gissa vem som har den rosa grisen? ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
simplysandy

simplysandy

21 januari 2011 21:35

Åh Vivi... :( be inte om ursäkt för att du inte orkar o för att du väljer att försöka ta hand om dej själv! Du är ju den viktigaste människan i ditt liv!

Ta hand om dej nu o gör sånt som får dej att må bra...strunta i alla måsten o borden o gör det som faller dej in även om det så är ingenting!

Sänder en styrkekram till dej!

http://www.simplysandy.bloggplatsen.se

 
Fnulan

Fnulan

22 januari 2011 06:22

Du finaste.. det är helt okej! FInns här när du kommer tillbaka! Och du vet ju var du hittar oss om du vill ha lite bloggkärlek!
Hoppas att det vänder!!
kram

http://www.fnulan.se

 
malin-helena

malin-helena

22 januari 2011 17:38

Jag vet precis hur du känner.. Jag har stött på det flera gånger med.
Men du sak inte be om ursäkt för att du inte orkar med bloggen en period. (som du alltid säger till mig)

Kom igen när du orkar och VILL. Det är ju, som du med säger, lusten som ska blogga. Det ska inte vara ett tvång. :)

Ha en fin helg.
Kram

http://malin-helena.bloggplatsen.se

 
Zandra

Zandra

22 januari 2011 18:14

Nej men då :/ Det var inte bra. Men man måste tillåta sig att vara ledsen också! Och då kan man behöva vara för sig själv.
Hade jag bott närmare hade jag kommit över med massa choklad och kramar!
Nu får du bara lite virtuella kramar:
*KRAM KRAM KRAM KRAM*

http://drak.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards