MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Dagens...

Av Vivi - 28 januari 2011 08:15

Dagens mest fantastiska:

Via härliga Susanne55 hittade jag detta underbara stycke och jag tror minsann det kan vara det bästa jag läst ALLA kategorier, har jag fått en ny idol kanske ?!


Dagens mest irriterande:

Ni får ursäkta, men jag förstår inte?! Jag har aldrig förstått mig på hennes blogg eller krönikor och jag tycker ofta hon framstår som ganska ovetande (läs korkad), men visst... kanske vill hon bara provocera. Finns den någon som gillar henne som kan förklara grejjen med Katryn!


Dagens stripp:

Ha ha ha ..jag dör, underbara Nemi !!!

  


Dagens härliga:

Har ni sett denna killen ? Han blev tydligen mobbad i skolan, bland annat för att lade ut klipp på sig själv där han mimade till 50 cent och andra artister. Detta klippet 'är dock lite annorlunda än hans andra, tror inte han är mobbad längre...



 
 
Jenny

Jenny

28 januari 2011 09:36

Rolig idé det där med klitoris i slidan, men jag kan inte låta bli att det skulle bli fruktansvärt ömt och smärtsamt!

http://jennyelin.bloggplatsen.se

 
Fnulan

Fnulan

28 januari 2011 10:35

Den killen är underbar, kolla efter david guetta så är han med där med.

Sv: Men gud hur orkade ni med att bo så många???? Döden ju!!!! Är kanske bättre att ha alla sjukdomar på en gång så går det över fort!!!!!

http://www.fnulan.se

 
susanna55

susanna55

28 januari 2011 11:00

Håller med, en klitoris i slidan kan bli besvärligt, så därför har jag tänkt ut något annat!! Om Gud hade varit smartare, lika smart som jag, då hade han placerat klitoris i slidan men en annan förlossningskanal. Alltså, snoppen in på det ena stället, och barnet kommer ut på det andra!!!!:-D

http://susanna55.bloggplatsen.se

 
Zandra

Zandra

28 januari 2011 11:11

Förlåt, men jag blir bara vansinnig när jag läser den mannens text. Han vet ju INGENTING om den kvinnliga anatomin. Han tror alltså att klitoris bara är den lilla "knoppen" som sitter utanpå. Snälla nån, han kunde ju läsa på ämnet lite bättre innan han bestämmer sig för att skriva om det. Och jag skulle då aldrig vilja ha sex med en man som tror att han kan få en kvinna att njuta genom att "skrubba golv".
Haha, förlåt att du fick mitt vansinnesutbrott i text. Men jag blir bara tokig på sånt där. I mina ögon försöker han fiska kvinnliga fans genom att skriva att gud är dum som konstruerade kvinnan fel. Men han vet ju ingenting om kvinnlig njutning.

Och den där andra texten som Katrin skrivit är ju helt befängd! Orkar inte ens läsa hela X-(

Aaaanyway, till något annat :) Vad kul med 60-årskalas! Då kanske man får börja spana på presenter som käppar eller en rullator ;) Hoppas innerligt att jag är ledig då! Jag tar examen 10 juni och börjar förhoppningsvis jobba direkt efter.

http://drak.bloggagratis.se

 
Jenny

Jenny

28 januari 2011 11:48

Hade inte råd att köpa den fina röda klänningen, men har fått hjälp att sy om en klänning jag redan hade istället. Blir jättefint :)
Fyller inte år förrän den 12e februari, jag är bara en sådan person som gillar att planera saker långt i förväg ;) När är det du fyller?
Kram

http://jennyelin.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards