MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Uppdatering...

Av Vivi - 28 januari 2011 14:41

 

Vet ni hur svårt det är att bara äta EN eller TVÅ bitar

när man har en hel ask med läckerheter brevid sig !

*nomnomnom som kakmonstret*

 

Attans...nu blev jag sjukt sugen på Latte...

  

 
 
Zandra

Zandra

28 januari 2011 15:02

Haha, jag tolkar det som att asken öppnades ;) Men det är du värd!
Jag skulle dra ner lite på socker, inte själv köpa kakor eller godis utan bara äta om det var något särskilt eller om någon bjuder. Det har gått alldeles utmärkt! För det har bjudits på så mycket kakor och mums de senaste dagarna! X-D
Dessutom har jag lovat att baka mina semelmuffins i helgen, så den är också räddad!

Jaa, han var en riktig pärla min lille häst. Saknar honom fortfarande, fast det snart är 4 år sedan han råkade ut för olyckan.
Det känns så orättvist och tragiskt, jag hade planerat en framtid för oss. Sett framför mig hur han skulle bli riktigt gammal osv.

Ja visst känner man sig gammal när alla vänner börjar skaffa barn... Och en aning.. sugen själv ska erkännas! Men just nu passar det inte in i livet. Jag vill bli färdig med utbildningen, få fast jobb och helst flytta från Stockholm först.

http://drak.bloggagratis.se

 
Zandra

Zandra

28 januari 2011 16:18

Nej jag har ju också varit lite inne på det spåret. Att inte skaffa barn alls. Men nu när vännerna börjar skaffa och man ser hur söta de är blir man rätt sugen på att ha ett litet bylte att bära runt på och pyssla om.
Om ett år säger du, då är det nästan dags att börja öva nu då i alla fall ;) På att göra barn menar jag :P

http://drak.bloggagratis.se

 
Laks

Laks

28 januari 2011 17:55

finns det en godispåse i närheten av mig då är den tom inom några minuter.. haha X)

SV: bra ordspråk! :) riktigt bra

http://laks.webblogg.se

 
Margita

Margita

28 januari 2011 18:26

JA DET VET JAG!!! :D

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Sofia

Sofia

28 januari 2011 19:56

Jo det e inte lätt att stå emot godsaker när man bara ser dom framför sig! :)

Sv: Då får ja allt håll utkik efter den! :)

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

28 januari 2011 22:38

Det är omöjligt..
Jag unnade mig wienerbröd ikväll :)
Du har varit så duktig en lång tid så njut av lite socker och godsaker..
Gnarly head har jag aldrig hört talas om. Ska försöka lägga det på minnet och inhandla en sån flaska och prova sen..

Vad kul det var att se dina bilder från högskolan i Stockholm :)

Det går att kastrera Doris men det kostar massvis och går inte på försäkringen. Vi ansåg inte vi hade dom pengarna. Har för mig att det gick på mellan 10-15 000 kr. Svindyrt!

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards