MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Utmanad av Mia

Av Vivi - 31 januari 2011 12:30

Tack snälla Mia för utmaningen, klart jag antar den !

 

♥ Hur länge har du bloggat?
Sedan 1 oktober 2008, tiden går fort när man har roligt!

♥ Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
Jag har många bloggisar som jag kollar till nästan varje dag, några andra bloggar jag glider in på & ett fåtal kändisbloggar, kanske 20-25st totalt.


♥ Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
Oj, tror det nästan bara är dagboksbloggar, någon av dem har med lite mer inriktning än en annan kanske.


♥ Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Det hoppas jag, jag brukar ju skriva oavsett humör.

♥ Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Jag ve inte riktigt, jag tror jag tänjer lite på den från & till.


♥ I vilken utsträcknng bloggar du för att få bekräftelse?
Jag har ett bekräftelse behov!
Jag använder visserligen bloggen för att få ur mig känslor, en slags offentlig dagbok,

men jag ska vara ärlig och säga att om ingen hade kommenterat hade jag nog tröttnat lite, då hade jag definitivt bloggat mer sällan.


♥ Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen? 
Jag har faktiskt fått en helt fantastisk vän via bloggen, Zandra och jag har träffats ett par gånger nu och jag känner verkligen att jag fått en jättehärlig vänskap med henne!!


♥ Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Jag tror att det finns ett fåtal personer som lämnar ut sig mer än vad de är beredda på att göra och sedan ångrar sig. Jag tror att man som med mycket annat måste vara lite "streeetsmart" när man bloggar.


♥ Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Jag kan få dåligt samvete om jag inte svarar fort nog på kommetarer eller när jag bloggar dåligt på helgerna.


♥ Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Ja det tror jag, bloggen ger mig så mycket. Jag har "träffat" så många underbara personer i bloggvärlden och ni betyder mycket för mig!

Era kommentarer och bloggar får mig alltid att må bra!

Sedan hur ofta eller hur jag bloggar ändrar sig lite.


Nu vill jag ge samma utmaning till:

Zandra, Sussie, Malin-Helena & Margita


 
 
Mia

Mia

31 januari 2011 12:53

Åhhh va du är snabb!! o så kul att läsa vad du skrivit, mycket läsvärt. Känner som du på helgerna o att inte svara snabbt nog, men ska försöka att inte ha dåligt samvete för det är inte bra heller ju.

http://www.fredthevov.blogg.se

 
Sofia

Sofia

31 januari 2011 13:09

Roligt att läsa dina svar, gjorde med denna för ett tag sen :)

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

 
Sofia

Sofia

31 januari 2011 13:13

Tack :) Jag gillade dom verkligen, fanns massa fina men allt kan man ju ändå inte köpa :O)

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

 
Zandra

Zandra

4 februari 2011 18:50

Aaaw, vad du är gullig! :) Är glad att vi träffats!

Vad spännande! Ska anta utmaningen under helgen! Och imorgon ska jag försöka knåpa ihop ett inlägg med en sammanfattning från veckan. Även lite bilder kommer. Det händer så otroligt mycket på den här praktiken känns det som. Både tråkigt och roligt. Men mest roligt!

http://drak.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards