MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

Det var bland det dummaste...

Av Vivi - 21 februari 2011 15:00

Jag skrev om mina rädslor för ett tag sedan, hur var det nu ...

Jag var rädd för spindlar, förlora närstående och just det ja, korkade människor!

Här har ni tyvärr ett lysande exempel på vad jag menar !

Hur kan man tro att beväpnade elever ska förhindra skolmassakrar?

Hur kan man överhuvudtaget tycka det är okej att barn & ungdomar går omkring med vapen ??

Det är skrämmande hur vissa människor tänker!

 

Saker som är mer intelligenta än Jeff Wentworth:

 

Låter bilden tala för sig själv...

  

Handduks-dockor

  

Helium

  

Ägg!

         

 

 

 

 

 
 
Sofia

Sofia

21 februari 2011 15:33

Läste också det... fan va tragiskt! Fler kan ju bli skadade utan anledning på detta sättet med. Vissa har bara vapen i huvudet!
Sv: Jo precis, ja får nya idéer till smycken varje dag så tror det skulle passa mig. Min hjärna överarbetar med nya idéer så jag borde nog göra nåt åt det :)

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

 
malin-helena

malin-helena

21 februari 2011 15:45

Haha.. din lista med mer intelligenta saker var galet bra. :P Och så sant med.
Detta var nog något av det absolut dummaste jag läst på länge.. Men kan ju hoppas att fler säger till honom hur dum han är..

Självklart kommer det bilder på allt! Jag ska nog lägga upp deltids bilder på hallen med, annars kommer ni tröttna på hur länge jag tjatar om hallen men ni inte får se något resultat. ;)

Nu ska jag dock jobba! :D Känner mig faktiskt pepp till det idag. :)

http://malin-helena.bloggplatsen.se

 
Sofia

Sofia

21 februari 2011 16:28

Haha na detta va nog bara tillfälligt! :)

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

21 februari 2011 19:04

haha du blev inte nr 74.... ;) och inte 100 heller haha.

nej någon man träffade jag inte i helgen och kommer nog aldrig mer träffa den människan *arg*

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Fnulan

Fnulan

21 februari 2011 22:13

Dom är inte kloka i huvudet!! Suck....
Sv: Såklart ska man ha akademisk kvart på alla tentor!! Tänkte inte på det, du är smart du

http://www.fnulan.se

 
Zandra

Zandra

23 februari 2011 10:03

Men herregud, det är ju helt sjukt! HUR tänkte dom då?

http://drak.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards