MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Något blått...

Av Vivi - 23 februari 2011 09:45

Jag har satt för mig att hålla igen på shoppingen nu ett tag, detta för att det är så mycket som händer nu som kostar pengar.

Men visst blir man väldigt sugen på lite nytt i gaderoben när man har en ny snygg hårfärg! Något blått hade jag velat ha som framhävde både hår & ögon !

 

Spontanfråga: Passar detta kort att använda i en jobbansökan ?

 

Något blått:

299kr på Bubbleroom

Bubbleroom.se" src="http://images.bubbleroom.se/data/product/thumb-300/klanning-39486.jpg" alt="Bubbleroom / H Klänning Lila på Bubbleroom.se" />

 

 

199kr på HM

 

 

199kr på Bonprix

Tröja

 
 
Zandra

Zandra

23 februari 2011 10:20

Tröjan från HM var ju jättesnygg! :D En sån vill jag också ha! Men jag städade garderoben förra veckan och insåg att jag har kläder för en hel livstid ^^

Jättebra bild till en jobbansökan, men jag tycker du ska beskära den annorlunda. Inte så mycket luft över huvudet och ta med lite av kroppen istället. För det ser lite ut som att du håller på att trilla ur bild ;) Tänk gyllene snittet, en bra regel att använda sig av när man ska beskära bilder. Mona Lisa är faktiskt bra att ha som referens för en porträttbild! :)

http://drak.bloggagratis.se

 
Fisan

Fisan

23 februari 2011 10:29

Tack så mycket Vivi, men jag får säga att det går uppåt. Jag bara hoppas det håller i sig.
Har haft en bättre vecka än på länge...så jag håller tummarna :)

Kram på dig med!

http://fisansblogg.blogspot.com

 
Linda

Linda

23 februari 2011 11:13

Måste kolla in rean då ju=)
Åh tack så mkt, gillar denna frisyren jag har nu, ja det där med brun hårfärg på kort är svårt, då det är en helt annan lyster o glans i verkligheten som inte verkar vilja komma med på kort. Men jag är supernöjd med färgen, som min frissa sa skall du vara något, så är det brunett du skall vara,hehe=) Gulligt sagt!
Tycker absolut du kan ha den bilden på din ansökan-!

http://hummingbird.blogg.se

 
Zandra

Zandra

23 februari 2011 11:42

Men ta bort lite upptill på kortet bara då :) Bara så att känslan av att du glider ur bild försvinner. Det är en jättebra bild på dig annars!
Men vad spännande med det där jobbet! Håller som sagt tummarna!

Nej nu blir det helt ny praktik, och helt nya upplevelser för mig. Jag ska nämligen gå på bangård och växla vagnar. Very Macho! B-)
Det blir väl ungefär två veckor, sen ska jag köra godståg också! Totalt 3 veckor blir det i Nässjö. Ska bo hos min bror :)

Viol-te låter smarrigt! Jag är helt inne på grönt te just nu. Dricker nästan bara det. Hittade en te-butik i stan som hade jättebra utebud av smaksatta gröna teer. Köpte 4 paket med olika smak ^^ Har bara provat en hittills, men den var såååå goood! Mmmmm

http://drak.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

23 februari 2011 12:39

Jätte fint kort till en ansökan :)
Sv: Jo man gör så gott man kan :) Skulle haft hela huset fullt om de inte kostade så mkt och de inte ahde stökat ner :)

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

 
fnulan

fnulan

23 februari 2011 18:31

Nu är taskig! Jag jobbar med rekrytering.. Du ska nog ha ett mindre "flirtigt" kort, men du ser glad positiv ut och det är ett stort plus!

http://www.fnulan.se

 
Sussi

Sussi

23 februari 2011 20:26

Bokrean har mist lite av sin charm nuförtiden. Man kan köpa billiga böcker överallt nu. Förr gick jag gärna och tittade men senaste åren har det inte blivit av. Snygga kläder.. Den där blåa färgen är jättefin. Snygg till nya hårfärgen. jag har haft paus i shoppandet jag med. I alla fall på postorder. Det var rätt så kul när han som jobbar på paketudelningen utbrister "Men det var länge sen. Vart har du varit?" ;)
Kul att vara saknad hihi

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards