MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 2 november 2011

Grattis fina Ladyn

Av Vivi - 2 november 2011 13:19


Måste ge ett stort

GRATTIS

till fina Maria / LadyThirty som fått en liten pojke!

Grattis till dig & hela din familj !!



    



 
 
sveriges yngsta bokbloggare / julia

sveriges yngsta bokbloggare / julia

2 november 2011 13:24

SVAR; hih, är det någon speciell ras eller är det en "vanlig" katt? :)

http://loobook.blogg.se

 
Sofia

Sofia

2 november 2011 13:26

Alltså hon sa ju till oss att det "läckte" när man eldade i den men inte alla fel. Så vet faktiskt inte vad det står i pappren men ska kolla det. Hon sa det ju till han som besikta i alla fall

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

 
DONKEN

DONKEN

2 november 2011 14:39

ooooh grattis! Bebiskort! hihiih.... om du känner henne och dem irl förstås. ja eller annars med.. hehe!

ja jag får kolla med min karl,m hans plastfarsa är kiropraktor. sträcka o töja lite då så kanske det går över. inte ännu dock men det är iaf liiite bättre idag :P
pöss

http://donkens.blogg.se

 
sveriges yngsta bokbloggare / julia

sveriges yngsta bokbloggare / julia

2 november 2011 15:08

SVAR; ja, det tycker jag nog med. Och så tycker jag att det ska se lite "slarvigt" ut. Och så tycker jag att ens bokhylla säger ganska mycket som person :)


ne, det är ju ganska häftigt att vissa som är allergiska tål dom. Är dom snälla då? inte argsinta eller tjuriga som vissa raser kan vara :)

http://loobook.blogg.se

 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

2 november 2011 15:11

Yes bra där, löv, vägar ja..hm om det inte hittas i mitt fotoarkiv så får jag bege mig ut på promenad;)

http://hummingbird.blogg.se

 
Johanna

Johanna

2 november 2011 18:08

mysigt när barn kommer till världen :) nu ställer jag en privat fråga, du kan bara dissa den om du inte vill svara eller tycker jag inte har med det och göra :) ni funderar inte på skaffa smått?=)

Du kan slå dig i backen på att jag smällde i mig båda två, det gick liksom inte och undvika, de är såååå goda! :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
DONKEN

DONKEN

2 november 2011 19:10

åhh vad roligt! Då kommer du bli glad för överrasknningen jag har på g, hahahah :P
anmäl dig till nyhetsbrevet jag kommer ha med dd med, så kommer du få veta före alla andra :P

det är alltså bara att ge mig din mail och säg att du vill ha det. :P

http://donkens.blogg.se

 
DONKEN

DONKEN

2 november 2011 19:11

det gick förresten över idag efter shoppingturen i högklackat. jag har nu istället ont i hälarna. det ska man ju inte ha. men jag går fel i högklackat... kan inte du ha en videokurs i det? haha... du har ju klackskor som bakgrund, så du bör ju veta.. ;)
pöss

http://donkens.blogg.se

 
MalinEmiliaa -

MalinEmiliaa -

2 november 2011 19:12

Sv: tack så mycket!! :)

http://www.emiliaas.bloggplatsen.se

 
hampus3x2

hampus3x2

2 november 2011 23:54

Till kaffestunden.
Jag var i butiken häromdan och i kön gladde jag en kille med följande historia som jag hörde för ett trettiotal år sedan. - Ett gäng svenskar åkte buss ner till Berlin för att festa och reseledaren var naturligtvis bekymrad för hur de skulle hitta tillbaks efter natten.
"Kom ihåg nu att ni bor på hotell Hansaplatz. Det är väl inte så svårt, Tänk på Plåster."
Kvällen blev lyckad för gänget och alla kom hem utom Karlsson.
Karlsson var känd för att festa till så det var ingen överraskning. Efterforskningar gav inget resultat och till slut var man tvungen besöka polisstation och förklara sig. Jourhavande vid disken kände inte igen beskrivningen på Karlsson men tog sig en funderare. Så sa han,
"Vi har förstås en tokig svensk här som bara tjatar om salvekvick, kan det vara han?" /hampus

http://hampus3x2.bloggplatsen.se

 
fina frun

fina frun

3 november 2011 04:07

Jag har lämnat en kram till den lilla familjen på ladyns blogg :)

http://finafrun.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards