MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 4 november 2011

Planer...

Av Vivi - 4 november 2011 12:00


Bara en timma kvar på jobbet, sedan blir det till att sortera skräp, handla och städa!

Jag ska förbereda lite tapas & grönsaksdipp inför morgondagen också,

jag ska hem till mamma & ha filmkväll med henne & min syster,

myspys!!

Resten av helgen blir det nog till att räfsa upp alla grannens löv som belägrar våran gräsmatta,

får bara se till att inte ta i för mycket med räfsandet för jag är fortfrande inte helt bra från min förkylning.

Jag kommer som vanligt inte spendera så mycket så mycket tid framför datorn,

men det kommer komma upp nåot litet inlägg ändå, bland annat en spännande bokrecension.


Vad har ni för planer ?

Något mer intressant än filmkvällar & räfsning på gång ?

Kramar !!


   


    


 
 
Johanna

Johanna

4 november 2011 12:40

jadå det kändes okej. så det var lugnt :)

ja bland tonårstjejer är dete xtra viktigt och göra det, för då tror jag nog många skulle sluta skämmas, jag tror om berättar hur dte är, så fantiserar man int eiohp något, för första gången är aldrig bra, skönt eller mysigt..

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Jenny

Jenny

4 november 2011 13:34

Tack för tipsen! :)

Mysigt med filmkväll.
Jag ska som sagt på Mindghosts releasefest imorgon, kommer tydligen över 100 pers så det blir nog ett himla drag tror jag :D
Och så har jag och min ömma moder äntligen spikat ett datum för att åka till Gekås! Tisdag 22 november blir det :)

http://jennyelin.bloggplatsen.se

 
Kashaya

Kashaya

4 november 2011 14:36

Låter som en mysig kväll.=) Sv. Vad kul att det verkar fungera lite bättre för dig att kommentera nu.

http://kashaysblogg.blogspot.com

 
Zandra

Zandra

4 november 2011 17:03

Jag ska jobba heeela helgen! Jobbar från 14 på lördag till 17 på söndag. Överliggning. Hatar att lämna katterna själva så här snart efter uppbrottet. De är också helt förtvivlade, och det skär i mitt hjärta :( Ska i alla fall åka till föräldrarna med dem i veckan, så får både dem och jag lite annat att tänka på.

Kikade på toppen på ellos. Kollade den där filmen man kan se när en modell visar upp. Tyvärr tyckte jag inte den var lika fin som på bilden :/ Det genomskinliga tyget stod ut för mycket på sidorna tyckte jag, som att de sytt på för mycket. Jag vet inte, den är säkert snygg i verkligheten ändå. Jag gjorde en beställning med lite annat och hade tänkt köpa en sån, men ångrade mig faktiskt efter filmen. Hittade i alla fall lite andra snygga kläder. Som jag hoppas passar! För deras storlekar är konstiga :P
Jag längtar tills vi ses!

http://drak.bloggagratis.se

 
Fnulan

Fnulan

4 november 2011 21:01

Jag ska ta igen alla dina underbara inlägg jag inte läst!! Fasiken vad man missar på tre dgr! Men du förlåter nu! Döda grannens träd lite ;)

http://www.fnulan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards